Waterdichte behuizingen

Fotograferen van water houdt niet op bij het wateroppervlak. Daaronder is nog een hele onderwaterwereld te fotograferen.

Picture_Tutorial_img5 

Speciaal ontworpen waterdichte behuizingen bieden bescherming tot een diepte van 40 meter en maken zo de weg vrij voor onderwaterfotografie. De behuizingen bieden gemakkelijk toegang tot een groot aantal fotografische instellingen en kunnen ook op het land van pas komen als bescherming tegen sneeuw, zand, stof en vocht.

Voor wie graag bij of in het water actief is, maar niet tot 40 meter diep, zijn er twee nieuwe waterdichte behuizingen ontwikkeld, geschikt voor de IXUS 220 HS en de IXUS 115 HS. Deze bieden een compactere en beter betaalbare bescherming tot een diepte van 3 meter. Deze behuizingen zijn perfect geschikt voor snorkelen en andere buitenactiviteiten. Belangrijke functies als witbalansaanpassing en belichtingscompensatie kun je gewoon gebruiken om de camera in te stellen op verschillende wateromgevingen.

De PowerShot D10 ten slotte is bestemd voor de actieve buitenfotograaf. De behuizing is waterdicht tot 10 meter diepte en daarmee ideaal voor de meer avontuurlijke snorkelaar. De PowerShot D10 is bovendien schokbestendig, dus ook een prima metgezel voor bergbeklimmers en andere buitensporters.

1  2  3  4  5