Verruim uw horizon

Broadening-horizons

Tijdens een van de recente klantendagen van Canon UK bij het nieuwe ''Horizons' waarin de ervaring van de klant centraal staat, kregen grafische bedrijven de kans om demonstraties bij te wonen van professionele en grootformaat printproducten en -oplossingen. Er waren tevens seminars, innovatieve toepassingen en succesverhalen van klanten.

Nigel Harvey, Operations Manager, Document Solutions bij Sodexo was een van de klanten die hieraan deelnam. Harvey: "Het was een heel andere ervaring dan een normale klantendag. De seminars waren zeer georganiseerd en gedetailleerd, maar tegelijkertijd erg flexibel en interactief. We konden als klant altijd onderbreken met vragen als we die hadden. Dit maakte het geheel een stuk persoonlijker en productiever. Canon kwam met een aantal discussiepunten en nieuwe, onconventionele manieren van denken en demonstreerde hoe Canon als partner een bijdrage kan leveren aan de uitbreiding van onze onderneming door middel van nieuwe inkomstenbronnen."

Gary Livermore, Directeur bij Print Warehouse, reageert als volgt: "Klantenervaringen zoals Horizons zijn essentieel om op de hoogte te blijven van de allernieuwste technologieën, apparatuur en technieken binnen deze snel ontwikkelende en diverse branche. Ik vond de seminars interessant. Er kwamen allerlei onderwerpen aan bod, variërend van digitale fotoproductie tot web-to-print. De mogelijkheden van het eerst genoemde onderwerp waren een ware eye-opener en de web-to-print sessie bevestigde een aantal van mijn ideeën en inspireerde me om ons huidige aanbod te verbeteren. Het was zeer de moeite waard om erbij te zijn."

John Price, Print Manager, Document Solutions bij Wigan Council, voegt daaraan toe: "Ik vond de dag erg nuttig. Naast de indrukwekkende breedte van haar portfolio van technologieën en oplossingen, wist Canon de waarde van drukwerk en de integrale rol van drukwerk binnen de verschillende communicatievormen goed te illustreren. De waarde van het kunnen aanraken van een papieren document is nog altijd enorm, maar drukwerk moet gewoon op de juiste manier worden ingezet naast andere communicatiekanalen. We hebben de meest effectieve manieren besproken waarop dit kan worden bereikt, waaronder de integratie van drukwerk met onlinedocumentatie via crossmedia. Ik verliet de klantendag met een hoop om over na te denken."

Ontvang uw eigen exemplaar!

Vraag direct uw eigen exemplaar aan!