Evenementen

Events

Cross Media 2013
23 en 24 oktober, Business Design Centre, Londen | Crossmedialive.com

Cross Media 2013 bracht de steeds breder wordende reeks nieuwe communicatiekanalen onder één dak. Het doel van dit seminar was om marketeers, uitgevers en drukkers te helpen zicht te houden op de mogelijkheden die zij bieden, en te laten zien hoe zij meer rendement kunnen halen uit multichannel-campagnes.

Met vijf seminar-theaters, waaronder het door Canon gesponsorde Print & Innovation Theatre, bood het evenement tal van kansen om nieuwe kennis op te doen en te netwerken. Het evenement richt zich op marketeers die meer inzicht willen in de beschikbare kanalen, uitgevers op zoek naar nieuwe verdienmodellen voor contentlevering en drukkers die op een andere manier hun dienstenaanbod willen uitbreiden.

Andy Harris van Canon hield in het Print & Innovation Theatre een presentatie over de waarde van drukwerk en over de manier waarop het rendement uit investering in printtoepassingen moet worden beoordeeld.

Business Insights
November, Zwitserland

Canon Zwitserland trad op als gastheer bij een aantal Business Insights-evenementen waar klanten de gelegenheid krijgen om meer te weten te komen over de onderzoeksbevindingen uit Canon’s Insight Report, The Bigger Picture.

Op deze evenementen werd ook aandacht besteed aan de zakelijke mogelijkheden die zich zullen voordoen door de groei van crossmedia, en werd de onlangs gelanceerde Business and Innovation Scan geïntroduceerd. Met deze specifieke analysetool voor het bedrijfsleven kunnen grafische bedrijven hun bedrijfsstrategieën tegen het licht houden en aanpassen aan de zich snel veranderende markt. Op elk evenement kunnen de deelnemers een Business and Innovation Scan winnen voor hun bedrijf.

Ontvang uw eigen exemplaar!

Vraag direct uw eigen exemplaar aan!