Easy Service Plan voor imagePROGRAF-grootformaat printers

Als u een Easy Service Plan koopt, bent u verzekerd van hoogwaardige ondersteuning en bescherming voor uw Canon. Canon biedt ongeëvenaarde services met een aantal vooraf geconfigureerde Easy Service Plan-pakketten, van installatie tot reparatie en onderhoud van uw product.

3, 4 en 5 jaar on-site service op de volgende dag

Als er een storing optreedt of als klanten gewoon hulp nodig hebben, kunnen ze de ondersteuningsafdeling van Canon bellen. Als het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden verholpen, wordt de volgende werkdag een gekwalificeerde service-engineer naar u toegestuurd. Gebruikers krijgen ook toegang tot een helpdesk.

imagePROGRAF-printers waar dit voor geldt:


Installatie- en trainingsservice

Hieronder vallen installatie van de hardware, hulpprogramma's (waaronder het printerstuurprogramma), het laden van inktsoorten en media, en verbinding met het netwerk of een USB-verbinding. In de standaardtraining komen de belangrijkste functies, dagelijks onderhoud en eenvoudige probleemoplossing aan bod.

imagePROGRAF-printers waar dit voor geldt:


Geavanceerde trainingsservice

Training van een halve dag waarin dieper wordt ingegaan op de functionaliteit van het product en de geïnstalleerde software, plus probleemoplossing. Hierbij komen aan bod: de printermenu's, het reinigen en vervangen van de printkoppen, het laden van media, de hoofd- en geavanceerde functies van het Windows/Macintosh-printerstuurprogramma en relevante hulpprogramma's. Ook de functies van PosterArtist LT worden behandeld*. [*] Als u de volledige versie van PosterArtist hebt aangeschaft, wordt dit programma in plaats van de LT-versie geladen en geconfigureerd.

imagePROGRAF-printers waar dit voor geldt:


* Als u de volledige versie van PosterArtist hebt aangeschaft, wordt dit programma in plaats van de LT-versie geladen en geconfigureerd.

Waarom zou ik een Easy Service Plan aanschaffen?

● Waar voor uw geld – Canon zorgt voor alles wat u nodig hebt om optimaal te profiteren van uw product – inclusief installatie, training en service ter plekke
● Flexibele contracten – contracten voor diverse perioden, zodat u
de totale kosten van het product en de service weet
en u probleemloos voor de gehele tijdsduur van de investering kunt budgetteren.


● Hulp wanneer u die nodig hebt – met toegang tot een callcenter en helpdesk voor ondersteuning, advies en probleemoplossing op afstand
● Maximaal rendement – aangezien uw hardware zeer goed wordt onderhouden en ondersteund
● Uitgebreide productdekking – inclusief alle serviceonderdelen en arbeidsuren (uitgaande van redelijk gebruik)