Easy Service Plan voor imageFORMULA-scanners

Als u een Easy Service Plan koopt, bent u verzekerd van hoogwaardige ondersteuning en bescherming voor uw Canon-product. Canon biedt ongeëvenaarde services met een aantal Easy Service Plan-pakketten, van installatie tot reparatie en onderhoud van uw product.

Beschikbare Easy Service Plan-serviceopties:

3 jaar vervangingsservice

3 jaar on-site service op de volgende dag

3 jaar vervangingsservice

De ideale manier om verstoring van uw werkzaamheden tot een minimum te beperken. Als er een storing optreedt, kunnen klanten de ondersteuningsafdeling van Canon bellen. Als het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden verholpen, regelt Canon een vervangend product, dat nieuw of zo goed als nieuw is. Canon streeft ernaar om het defecte product binnen 48 uur op te halen en het vervangende product af te leveren.

imageFORMULA-scanners waar dit voor geldt:

P-208IIP-215IIDR-F120
DR-C225/WDR-C130DR-C230
DR-M140DR-M160IIDR-M260
DR-M240ScanFront 330ScanFront 400

3 jaar on-site service op de volgende dag

Als er een storing optreedt, kunnen klanten de ondersteuningsafdeling van Canon bellen. Als het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden verholpen, wordt de volgende werkdag een gekwalificeerde service-engineer naar u toegestuurd.

imageFORMULA-scanners waar dit voor geldt:

ScanFront 400ScanFront 330DR-M1060
DR-6010CDR-6030CDR-G1100
DR-G1130DR-X10C

Waarom zou ik een Easy Service Plan aanschaffen?

● Waar voor uw geld – Canon zorgt voor alles wat u nodig hebt om optimaal te profiteren van uw product – inclusief installatie, training en service ter plekke
● Contracten voor bepaalde tijd - zodat u de totale kosten van het product en de service weet en u probleemloos voor de gehele tijdsduur van de investering kunt budgetteren

● Hulp wanneer u die nodig hebt – met toegang tot een callcenter en helpdesk voor ondersteuning, advies en probleemoplossing op afstand
● Maximaal rendement – aangezien uw hardware zeer goed wordt onderhouden en ondersteund
● Uitgebreide productdekking – inclusief alle serviceonderdelen en arbeidsuren (uitgaande van redelijk gebruik)