Easy Service Plan voor imageFORMULA-scanners

Als u een Easy Service Plan koopt, bent u verzekerd van hoogwaardige ondersteuning en bescherming voor uw Canon-product. Canon biedt ongeëvenaarde services met een aantal vooraf geconfigureerde Easy Service Plan-pakketten, van installatie tot reparatie en onderhoud van uw product.

Registreren en support

Beschikbare Easy Service Plan-serviceopties:

3 jaar vervangingsservice

De ideale manier om verstoring van uw werkzaamheden tot een minimum te beperken. Als er een storing optreedt, kunnen klanten de ondersteuningsafdeling van Canon bellen. Als het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden verholpen, regelt Canon een vervangend product, dat nieuw of zo goed als nieuw is. Canon streeft ernaar om het defecte product binnen 48 uur op te halen en het vervangende product af te leveren.

Klik hier voor de volledige reikwijdte van deze service:

imageFORMULA-3 jaar vervangingsservice 

imageFORMULA-scanners waar dit voor geldt:

P-208II P-215II DR-F120
DR-C225/W DR-C130 DR-C230
DR-M140 DR-M160II DR-M260
DR-M240 ScanFront 330 ScanFront 400


3 jaar on-site service op de volgende dag

Als er een storing optreedt, kunnen klanten de ondersteuningsafdeling van Canon bellen. Als het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden verholpen, wordt de volgende werkdag een gekwalificeerde service-engineer naar u toegestuurd.

Klik hier voor de volledige reikwijdte van deze service:

imageFORMULA - 3 jaar on-site service     imageFORMULA - 3 jaar on-site + PREVENTIEF ONDERHOUD_alleen voor DR-X10C 

imageFORMULA-scanners waar dit voor geldt:

ScanFront 400 ScanFront 330 DR-M1060
DR-6010C DR-6030C DR-G1100
DR-G1130 DR-G2090 DR-G2110
DR-G2140 DR-X10C CR-50

Waarom zou ik een Easy Service Plan aanschaffen?

● Waar voor je geld – Canon zorgt voor alles wat je nodig hebt om optimaal te profiteren van je product – inclusief installatie, training en service ter plekke
● Contracten voor bepaalde tijd – zodat je de totale kosten van het product en de service weet en je probleemloos voor de gehele tijdsduur van de investering kunt budgetteren

● Hulp wanneer je die nodig hebt – met toegang tot een callcenter en helpdesk voor ondersteuning, advies en probleemoplossing op afstand
● Maximaal rendement – omdat je hardware zeer goed wordt onderhouden en ondersteund
● Uitgebreide productdekking – inclusief alle serviceonderdelen en arbeidsuren (uitgaande van redelijk gebruik)