Easy Service Plan voor i-SENSYS-laserprinters en multifunctionals

Als u een Easy Service Plan koopt, bent u verzekerd van hoogwaardige ondersteuning en bescherming voor uw Canon-product. Canon biedt ongeëvenaarde services met een aantal vooraf geconfigureerde Easy Service Plan-pakketten, van installatie tot reparatie en onderhoud van uw product.

Registreren en support

Installatie- en trainingsservice

Snel en probleemloos aan de slag. De Easy Service Plan-pakketten omvatten netwerkverbinding en het downloaden van alle benodigde software voor het apparaat. Wanneer de installatie is voltooid, krijgt u een basistraining over de functies van het apparaat, inclusief printen.

Klik hier voor de volledige reikwijdte van deze service:

i-SENSYS - Installatie_Training


i-SENSYS-printers waar dit voor geldt:


3 jaar 'Return to Base'-service

Een uitgebreid servicepakket dat u al het werk en alle zorgen uit handen neemt. Als er een probleem optreedt, wordt het apparaat gratis gerepareerd in een erkend Canon onderhoudscentrum. Het pakket omvat één gratis onderhoudsbeurt in het tweede jaar van het plan, plus toegang tot de ondersteuningsafdeling van Canon.

Klik hier voor de volledige reikwijdte van deze service:

i-SENSYS - 3 Jaar 'Return to Base


i-SENSYS-printers waar dit voor geldt:


3 jaar on-site service op de volgende dag

De perfecte manier om uitval van de werkzaamheden tot een minimum te beperken. Als er een storing optreedt, kunnen klanten de ondersteuningsafdeling van Canon bellen. Als het probleem niet telefonisch of op afstand kan worden verholpen, wordt de volgende werkdag een gekwalificeerde service-engineer naar u toegestuurd.

Klik hier voor de volledige reikwijdte van deze service:

i-SENSYS - 3 Jaar on-site


i-SENSYS-printers waar dit voor geldt:

3 jaar on-site service op de volgende dag - A

3 jaar on-site service op de volgende dag - B

3 jaar on-site service op de volgende dag - C

3 jaar on-site service op de volgende dag - D

Waarom zou ik een Easy Service Plan aanschaffen?

● Waar voor je geld – Canon zorgt voor alles wat je nodig hebt om optimaal te profiteren van je product – inclusief installatie, training en service ter plekke
● Contracten voor bepaalde tijd – zodat je de totale kosten van het product en de service weet en je probleemloos voor de gehele tijdsduur van de investering kunt budgetteren

● Hulp wanneer je die nodig hebt – met toegang tot een callcenter en helpdesk voor ondersteuning, advies en probleemoplossing op afstand
● Maximaal rendement – omdat je hardware zeer goed wordt onderhouden en ondersteund
● Uitgebreide productdekking – inclusief alle serviceonderdelen en arbeidsuren (uitgaande van redelijk gebruik)

  • Canon
  • Easy Service Plan voor i-SENSYS-printers