Canon Camera

PTZ-CAMERA

VERLENG GRATIS JE GARANTIE*

Boven op onze standaard fabrieksgarantie van één jaar, kun je genieten van nog een jaar gemoedsrust

* Geldig voor de producten die in aanmerking komen hieronder

VERLENG GRATIS JE GARANTIE*

Je verlengde garantie registreren

Koop een van onze geselecteerde Remote PTZ-camera's of -controllers en geniet van extra gemoedsrust dankzij onze aanbieding voor verlengde garantie.

Producten die in aanmerking komen

Het volledige assortiment PTZ-camera's en PTZ-controllers komt in aanmerking voor deze aanbieding. Kies uit één van de producten hieronder.

  • PTZ camera's

    CR-N300

    De camera biedt 4K UHD-resolutie, 20x optische zoom, hybride autofocus en verschillende IP-streaming- en bedieningsprotocollen waarmee je op nieuwe manieren contact kunt maken met je volgers.

  • PTZ camera's

    CR-N500

    Met 15x optische zoom, 4K UHD-opnamemogelijkheden en Dual Pixel AF biedt de CR-N500 nauwkeurige bediening en naadloze IP-streaming met uitzonderlijke resultaten.

  • PTZ camera's

    CR-X500

    De krachtige en weerbestendige body plus 4K UHD-resolutie, 15x optische zoom, 12G-SDI en Dual Pixel CMOS AF maken van de CR-X500 de ideale PTZ-camera voor producties en monitoring op afstand.

  • PTZ-controller

    RC-IP100

    Een geavanceerde controller met een multifunctionele joystick en intuïtief touchscreen voor het gemakkelijk bedienen van tot wel 100 verbonden camera's.

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik of mijn aanvraag is vertraagd vanwege onjuiste of ontbrekende gegevens?

Zodra je je online hebt geregistreerd voor een garantie-aanbieding van Canon, ontvang je via e-mail een bevestiging van uw aanmelding met daarin zowel uw referentienummer als persoonlijke aanmeldgegevens voor een website waarop je de status van je claim kunt controleren. Indien u eventuele onjuiste informatie hebt geregistreerd, dan wordt dit op de betreffende site aangegeven en ontvangt u daarnaast een e-mail waarin u over de benodigde informatie wordt geïnformeerd. De snelste manier om ons van eventuele ontbrekende informatie te voorzien, is door op de betreffende website in te loggen en uw gegevens bij te werken.


Welke indelingen kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten die onderdeel zijn van het registratieproces en zijn er ook beperkingen in de grootte?

Belangrijk! Uw bestand mag niet groter dan 4 MB zijn. U kunt alleen een JPG-, TIF- of PDF-bestand uploaden.


Welke transacties/producten zijn uitgesloten van deze garantie?

Uitsluitingen worden vermeld in de Algemene voorwaarden. Kort samengevat zijn de uitsluitingen onder meer:

  1. Niet-promotionele producten.
  2. Product niet aangeschaft in het gebied waarvoor de aanbieding geldt
  3. Tweedehands gerepareerde of gereviseerde producten, of producten die, op welke wijze dan ook, zijn nagemaakt of inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van de Canon-bedrijvengroep (bijvoorbeeld, met inbegrip van maar niet beperkt tot parallelle of “grijze” producten)

Wat wordt er op het online aanvraagformulier bedoeld met 'payment option' (betaaloptie)?

Dit verwijst naar de manier waarop je het product oorspronkelijk hebt gekocht.


Waar staat het serienummer van het product?

Het serienummer bevindt zich onder op de PTZ-camera of -controller. Verwar het serienummer NIET met de EAN-/barcode, die meestal aan de zijkant van de productverpakking te vinden is. Dit is NIET het serienummer van het product dat u dient aan te geven voor de validatie van de aanvraag. Het serienummer bevindt zich op de body van het product.


Waarom kan ik me niet op de website aanmelden met mijn tracking-code?

Indien de volgende problemen zich bij het online registreren voordoen:

  • Ik probeer me al enige tijd te registreren, maar het lukt niet
  • Ik krijg steeds een 'niet geautoriseerd' bericht
  • Ik heb geprobeerd het formulier opnieuw te versturen, maar het lukt niet.

In de MEESTE gevallen wordt dit veroorzaakt door het apparaat waarmee u toegang tot de website probeert te krijgen, d.w.z. een mobiele telefoon/smartphone, apple mac, ander apparaat, etc. Dit is geen fout van de website. U dient in dergelijke gevallen advies te vragen bij de fabrikant van het product dat u gebruikt. Als de bovenstaande veelgestelde vragen uw vraag niet hebben beantwoord, kun je Canon e-mailen op het onderstaande e-mailadres. Heb je een dringende vraag? Bel dan: +353 16 990 990 of bezoek de Canon-supportpagina.


Welk garantieniveau ontvang ik?

Return To Base:
Indien binnen de garantieperiode een productiefout ontstaat in een Canon-product, moet het product worden geretourneerd aan een Canon Professional Service Centre of een Canon Authorised Service Partner. De fout wordt dan gratis opgelost door bevoegde technici. Uw product wordt geretourneerd zodra de reparatie is voltooid.


Hoe kan ik aanspraak maken op de garantieservices die onder de actie vallen?

Zodra je aanvraag is gevalideerd en je gebruik wilt maken van de verlengde garantieservices die via deze aanbieding wordt verstrekt, neem je contact op met uw plaatselijke Canon-helpdesk en houd je het volgende bij de hand:

  1. De volledige modelnaam en het serienummer van het apparaat;
  2. Je contactgegevens bevestigen
  3. Bewijs van de aanschaf van het product en geactiveerde aangeboden garantie zoals uiteengezet in de bevestiging die via e-mail naar je is verzonden na je onlineregistratie voor de garantie(s);
  4. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en voer diagnosehandelingen uit volgens de aanwijzingen;
  5. Volg eventuele instructies van de helpdesk om garantie te krijgen.

Je verlengde garantie van een jaar registreren

Klik hieronder om je verlengde garantie van 1 jaar te registreren, waardoor je twee jaar lang gratis gemoedsrust geniet.
Algemene voorwaarden zijn van toepassing >