Achtergrondinformatie over Canon Europe

Canon Europe verzorgt de regionale verkoop- en marketingactiviteiten voor Canon Inc. Canon Europe is vertegenwoordigd in 116 landen en heeft 19.000 medewerkers in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Canon is in 1937 opgericht met het specifieke doel om haar klanten camera's van de allerhoogste kwaliteit te bieden. Dankzij een onvermoeibare passie voor de kracht van het beeld heeft Canon sinds die tijd zijn technologie uitgebreid naar vele andere terreinen en is wereldleider geworden op het gebied van imaging solutions voor zowel consumenten als bedrijven.

De oplossingen van Canon omvatten producten, variërend van digitale compactcamera's en spiegelreflexcamera's tot televisielenzen en van draagbare röntgenapparaten tot multifunctionele en productieprinters, die allemaal worden ondersteund door tal van waarde verhogende diensten.

Canon investeert fors in R&D om de beste en meest innovatieve producten en diensten te kunnen leveren om zo aan de creatieve behoeften van klanten te voldoen. Of het nu gaat om amateurfotografen of professionele drukkerijen, Canon zorgt ervoor dat alle klanten hun eigen passie voor het beeld kunnen verwezenlijken.

De bedrijfsfilosofie van Canon is Kyosei – ‘samen leven en werken voor het algemeen belang’. In EMEA streeft Canon Europe naar duurzame omzetgroei, waarbij het bedrijf zich richt op het verminderen van zijn eigen milieu-impact en het ondersteunen van klanten bij het verminderen van hun milieu-impact met behulp van de producten, oplossingen en diensten van Canon. Canon heeft wereldwijd de ISO 14001-certificering verkregen, waaruit blijkt dat we de hoogste normen hanteren op het gebied van milieubeheer.