Canon lanceert met imagePRESS C165 compleet systeem voor creatieve printproducties

’s-Hertogenbosch, 10 september 2019 - Canon introduceert de imagePRESS C165: een multifunctionele printer die het beste van Canon’s bekroonde imageRUNNER ADVANCE-technologie en gebruikersinterface combineert met een reeks professionele en gebruiksvriendelijke imagePRESS-kenmerken. Met één druk op de knop kunnen gebruikers snel en eenvoudig creatieve printproducties maken.

De imagePRESS C165

Met creatieve printproducties nieuwe zakelijke kansen benutten

Een veelvoud aan opties in één compleet printsysteem: de imagePRESS C165 print alles wat een onderneming in de dagelijkse praktijk nodig heeft, met een zeer professionele uitstraling. De printer is eenvoudig in gebruik en produceert binnen enkele seconden een hoogwaardig resultaat, met een printkwaliteit die onderscheidend is in zijn klasse. “Wij zijn ons ervan bewust dat veel organisaties meer moeten doen met minder en dat is vaak een race tegen de klok, met krappere budgetten. Wij willen organisaties ondersteunen en introduceren een printer die dit allemaal kan waarmaken: van standaard scanjobs tot het printen van posters met lokale aanbiedingen of gepersonaliseerde uitnodigingen voor evenementen. We brengen al deze mogelijkheden binnen handbereik zonder dat dit extra technische kennis van de gebruiker vereist. Daarmee past dit printsysteem heel goed in elke zakelijke omgeving”, vertelt Mark Lawn, Director Professional Print Solutions van Canon Europe.

Creatief aan de slag

De imagePRESS C165 combineert verschillende waardevolle kenmerken: van printen op opvallende papierformaten met mooie vouwlijnen, op dikker kwaliteitspapier voor een hoogwaardige uitstraling of op textuurpapier voor meer impact. Het is daarnaast zeer eenvoudig om op een breed scala aan materialen te printen en er zijntalrijke toepassingen. Consumenten die een aankoop in hun virtuele winkelmandje hebben laten liggen, worden bijvoorbeeld met een mailing op maat en een gepersonaliseerde envelop aangemoedigd deze producten alsnog te bestellen. Ook is het mogelijk bij kleinere acties op een specifieke doelgroep afgestemde hand-outs met een professionele uitstraling te maken om een sales pitch te winnen. Lawn: “Het draait uiteindelijk allemaal om de vraag waarom een merk of organisatie de consument aanspreekt. Dit is waar creatieve printproducties echt het verschil kunnen maken. Het fysieke karakter van print prikkelt de zintuigen en slimme personalisering leidt tot actie. In dit digitale tijdperk kan print de betrokkenheid van je doelgroep vergroten.”

Net als met alle andere modellen in Canon’s aanbod van kantoorprinters past de imagePRESS C165 uitstekend in bestaande infrastructuren en bedrijfsprocessen voor documentverwerking, inclusief ingebouwde beveiligingsfuncties die zorgen voor een continue bescherming van waardevolle bedrijfsinformatie.

Verdere informatie