Canon en de Noordkaap Challenge slaan wederom handen ineen voor het goede doel

Amstelveen, 19 augustus 2019 – Canon en de Noordkaap Challenge doen ook dit jaar weer een beroep op gepassioneerde foto- en videografen om zich aan te melden voor de Canon Camera Crew. Denk jij dat je de Noordkaap Challenge zo volledig en creatief mogelijk in beeld vast kunt leggen, kun je presteren onder druk en ben je er klaar voor om de meest extreme weersomstandigheden te trotseren? Pak dan nu deze unieke kans en meld je aan!

Canon en de Noordkaap Challenge

De Noordkaap Challenge is dé roadtrip voor het goede doel. Start op 6 december 2019 om vervolgens op 18 december weer in Nederland te finishen. Tijdens dit avontuur kom je op de meest adembenemende plekken van Scandinavië en jaag je het Noorderlicht achterna om uiteindelijk de ijzige Noordkaap te trotseren. Gedurende de challenge halen de teams geld op voor een goed doel naar keuze door diverse opdrachten te volbrengen. Aan de Canon Camera Crew de taak om dit 13-daagse spektakel op de best mogelijke manier vast te leggen.

Verleg je grenzen
Zet de volgende stap in je ontwikkeling als foto- of videograaf en drijf jezelf tot het uiterste. Als Canon Camera Crew member dien je de Noordkaap Challenge in zijn puurste en meest bijzondere vorm vast te leggen in beeld. Stel jezelf op de proef en werk onder omstandigheden als nooit tevoren. Zet je tegelijkertijd in voor het goede doel en beleef een unieke ervaring om nooit meer te vergeten. Als Canon Camera Crew member krijg je de nieuwste Canon apparatuur tot je beschikking en werk je nauw samen in teamverband. De gemaakte beelden worden ter plekke op de kanalen van de Noordkaap Challenge gedeeld. Een ultiem podium voor je werk.

Aanmeldingsprocedure
Heb jij een voorliefde voor reizen, ben je een echte teamplayer en wil je als gepassioneerd foto- of videograaf mee op pad als onderdeel van de crew van vrijwilligers? Meld je dan nu aan! Deel vóór 18 oktober a.s. jouw portfoliolink via canon@noordkaapchallenge.com en maak kans op een plek in de Canon Camera Crew. Een deskundige jury zal bepalen welke gelukkigen er met een ticket naar de Noordkaap vandoor gaan. Ga voor meer informatie naar www.noordkaapchallenge.com.