Canon versterkt imageRUNNER ADVANCE- portfolio met slimme all-in-one cartridge multifunctional

's-Hertogenbosch, 15 april 2019 - Canon Europe, marktleider in imaging solutions, introduceert de imageRUNNER ADVANCE C475: een A4-kleurenprinter met een all-in-one cartridge. Deze snelle kleurenprinter vergroot Canon's bekroonde¹ portfolio printsystemen van de derde generatie. Canon introduceert ook upgrades van de imageRUNNER ADVANCE 525, 615 en 715. Deze modellen versterken haar aanbod van cartridgeprinters dankzij aanzienlijke verbeteringen in productiviteit, inzetbaarheid en beveiliging. Als aanvulling op Canon's 3de editie line-up profiteren deze printers ook van het nieuwste Unified Firmware Platform, uniFLOW Online Express en verbeterde beveiligingskenmerken.

imageRUNNER ADVANCE C475

imageRUNNER ADVANCE 525, 615 en 715

Toename in productiviteit

Deze nieuwste updates bieden extra ondersteuning aan bedrijven die hun workflow willen stroomlijnen en hun productiviteit verhogen. Bedrijven in sectoren die doorgaans een grote werkbelasting kennen - zoals de advocatuur, architectuur en financiële dienstverlening - kunnen hun activiteiten met deze printsystemen opschalen en snel kwalitatief hoogwaardige kleurprints maken - op een kleiner installatieoppervlak en tegen lagere investeringskosten.

In nauw overleg met haar klanten werkt Canon voortdurend aan de verdere ontwikkeling van haar imageRUNNER ADVANCE-platform om aan de behoeften van de markt te voldoen en de uptime van de printers te maximaliseren. Het all-in-one cartridgesysteem voor deze printers heeft een automatisch rolmechanisme. Dit zorgt ervoor dat het vervangen van de toner snel, eenvoudig en efficiënt verloopt. Om het gebruik te vereenvoudigen, kan op het startscherm een korte ‘how to’-video worden bekeken.

“Bij alles wat wij doen, staat de productiviteit van onze klanten voorop. We leveren al tientallen jaren de all-in-one cartridgetechnologie en zijn trots op deze versterkte derde editie van ons bekroonde portfolio die de stilstandtijd vermindert door het efficiënt en probleemloos vervangen van verbruiksmaterialen. Onze A4 kleuren imageRUNNER ADVANCE C475 combineert het beste van geavanceerde Canon-technologie en -printkwaliteit”, vertelt Dan Woodstock, productmarketingmanager van Canon Europe.

Intuïtief ontworpen, vanzelfsprekend veilig

De verbeterde cloudconnectiviteit, gebruikersbeleving en beveiligingsfuncties die Canon in februari heeft geïntroduceerd met de lancering van de 3e editie printsystemen van de derde generatie, zijn ook opgenomen in deze nieuwe printers. Hiermee biedt Canon een consistente gebruiksvriendelijke ervaring, ook als wordt gewerkt met een gemengd printerpark. Tot de belangrijkste kenmerken behoren:

• Compatibiliteit met oplossingen van derden voor Security Information Event Management (SIEM), zodat de beveiliging van alle apparaten binnen het netwerk is gewaarborgd
  • Een zeer intuïtieve, uniforme gebruikersinterface
  • Native uniFLOW Online Express voor eenvoudig printen, scannen en volgen met de ingebouwde cloudconnectiviteit

1 https://www.keypointintelligence.com/news/awards/2019/keypoint-intelligence-honors-the-best-software-solutions-tested-this-year-with-pick-and-outstanding-achievement-awards/