Vincere Groep beleeft primeur met nieuw Flat Fee concept van Canon

’s-Hertogenbosch, 25 juni 2018 - Canon introduceert het Flat Fee concept, waarmee zij organisaties de mogelijkheid biedt om ongelimiteerd te printen en scannen tegen een vast tarief per maand. De Vincere Groep, een landelijke ICT-dienstverlener, is de eerste partner van Canon die dit nieuwe concept heeft opgenomen in haar portfolio. Met als resultaat dat alle zes dochterbedrijven van Vincere printen en scannen tegen een vaste prijs per medewerker kunnen aanbieden.

De Vincere Groep is een toonaangevende Managed Services partner in de Nederlandse markt en ondersteunt haar klanten met een uitgebreid aanbod van diensten op het gebied van IT, communicatie en security. Dankzij het Flat Fee concept van Canon beschikken alle bedrijfsonderdelen van de Vincere Groep nu over de mogelijkheid om een flexibele en transparante oplossing aan te bieden waarbij de klanten kunnen printen tegen een vast maandelijks tarief per medewerker. De Vincere Groep bestaat uit de volgende zes bedrijven: ComPromise Domino, ISSYS ICT, Switch IT Solutions, Sincerus, Unilogic en Xcellent.

Altijd inzicht in de kosten
Met het Flat Fee concept stelt Canon organisaties in staat kosten 100% voorspelbaar te maken en eenvoudiger te budgetteren. De Vincere Groep is de eerste organisatie die het nieuwe concept heeft geïntegreerd in haar aanbod van producten en diensten. “De Vincere Groep vindt het erg belangrijk om klanten een volledig portfolio te bieden en hen te ondersteunen met sectorspecifieke kennis”, zegt Erik Hesseling, algemeen directeur van ComPromise Domino binnen de Vincere Groep. “Om budgetteren te vereenvoudigen, bieden wij vrijwel al onze diensten aan tegen voorspelbare, vaste kosten in de vorm van een price per seat. Door het nieuwe Flat Fee concept van Canon daarin te integreren, kunnen wij onze klanten een nog breder dienstenportfolio aanbieden. We zijn er trots op dat we de eerste partner zijn die deze stap heeft gezet en we hebben het concept inmiddels bij de eerste klanten mogen implementeren.”

“De introductie van het Flat Fee concept is onderdeel van de ambitie van Canon om bedrijven en onze partners te helpen hun zakelijke doelstellingen te realiseren: door hun organisatie te laten groeien, bedrijfsprocessen te verbeteren en kosten onder controle te houden”, zegt Rob de Louw, Sales Director Document Solutions van Canon Nederland N.V. “We zijn erg blij dat Vincere dit concept als eerste in haar portfolio heeft geïntegreerd om hiermee haar dienstverlening aan klanten te complementeren.”

Volgende lezen

Canon introduceert nieuwe generatie productiescanners met verbeterde netwerkconnectiviteit

‘s-Hertogenbosch, 17 september 2018 - Canon Europe, marktleider in imaging solutions, introduceert een belangrijke aanvulling op haar bekroonde reeks imageFORMULA-productiescanners. De nieuwe imageFORMULA DR-G2090, DR-G2110 en DR-G2140 vormen samen een krachtige oplossing voor ondernemingen en organisaties die te maken hebben met hoge scanvolumes. De nieuwe serie scanners combineert de nieuwste hardware- en softwaretechnologieën van Canon. De scanners zijn stiller en sneller en bieden een extra LAN-interface voor A3-scans.