Canon versterkt printaanbod voor kleine werkgroepen met de introductie van de nieuwste i-SENSYS-modellen

AMSTELVEEN, 19 maart 2018 – Canon, marktleider in imaging solutions, maakt vandaag de introductie bekend van de nieuwste modellen in haar populaire serie i-SENSYS MFP’s en printers: de i-SENSYS MF520, i-SENSYS MF420 en i-SENSYS LBP210 serie. Deze compacte apparaten zijn ontworpen voor kleine ondernemingen en werkgroepen. Ze ondersteunen flexibel werken en personalisatie van geavanceerde workflows. De nieuwe modellen produceren resultaten met een consistente kwaliteit en dat alles tegen lagere kosten.

i-SENSYS Chagall 2 FSL 03.jpg

i-SENSYS MF525x

Nieuwe zwart-wit printers voldoen aan de belangrijkste behoeften van kleine werkgroepen en thuiswerkers

Deze zwart-wit Canon-printers zitten vol met intelligente functies en met dit aanbod heeft Canon ook drie belangrijke aandachtspunten voor haar klanten opgepakt: beveiliging, productiviteit en controle.

Veiligheid voorop
Voor de i-SENSYS LBP210 , i-SENSYS MF420 en i-SENSYS MF520 serie vormt beveiliging een topprioriteit en deze modellen zijn uitgerust met een reeks aan oplossingen om binnen ondernemingen de authenticatie van de apparaten te verbeteren. Met Canon’s veilige printfunctionaliteit op meerdere apparaten, variërend van de ingebouwde Universal Login Manager tot uniFLOW online cloud en uniFLOW on-premise serveroplossingen, kunnen beheerders de toegang tot de printers controleren, machtigingen beheren en documentbeveiliging waarborgen.

Beheerders beschikken over de tools om machtigingen te beheren en het gebruik van de printers beter te bewaken. Het vernieuwde assortiment beschermt de beveiliging van documenten via Canon’s beveiligde printfuncties, waardoor de kans op economische of reputatieschade door ongewenste inbreuken op de beveiliging wordt verkleind.

Hogere productiviteit op de werkplek
De nieuwe i-SENSYS-apparaten zijn ontworpen om keer-op-keer hoogwaardige prints te produceren met snelheden tot 43 pagina’s per minuut. Ook enkelzijdig en dubbelzijdig scannen en kopiëren is binnen enkele seconden mogelijk. Dit helpt om drukke documentworkflows aanzienlijk te stroomlijnen en ook de gebruiksduur te verkorten, zodat ondernemingen in staat zijn om meer middelen in te zetten voor andere, belangrijke taken.

Dankzij Canon’s ingebouwde Mobile Portal – die gebruik maakt van een directe wireless verbinding zonder afbreuk te doen aan de netwerkbeveiliging – kunnen gebruikers veilig printen vanaf tablets en smartphones. De apparaten maken compatibiliteit met bestaande software en technologieplatformen mogelijk, waaronder de Canon PRINT Business-app, AirPrint en Mopria platformen, om flexibele werkgewoonten beter te ondersteunen via print- en scanfunctionaliteit voor onderweg.

Canon’s Genuine Cartridge & Auto Seal-verwijderingstechnologie minimaliseert de stilstandtijd nog verder, waardoor het beheer eenvoudiger wordt en de productiviteit en consistentie worden gewaarborgd waarmee ondernemingen zich onderscheiden van de concurrentie.

Workflows aanpassen en beheren
De nieuwe modellen zijn eenvoudig te installeren en binnen enkele minuten klaar voor gebruik. Ze beschikken over een reeks aan kosteneffectieve functies en kenmerken die de noodzaak van doorlopend onderhoud verkleinen en de totale printkosten verder verlagen. Tot deze kenmerken behoort een 5-inch kleurenaanraakscherm en een aanpasbare Application Library waarmee gebruikers hun eigen workflows in één keer kunnen personaliseren. Deze functie helpt beheerders om taken te groeperen en documenten in één opdracht te scannen naar e-mail of te kopiëren. Deze functie maakt ook het delen van informatie eenvoudiger door ineffectieve processen te elimineren en zorgt zo dat ruimte ontstaat voor investeringen in andere delen van de onderneming.

Anil Jagpal, European Marketing Manager bij Canon Europe, zegt: “De nieuwste i-SENSYS-modellen ondersteunen de behoeften van kleine ondernemingen waar we een enorme toename zien in flexibel werken. Deze modellen helpen oplossingen te bieden voor de meest urgente problemen van onze klanten en combineren een perfecte printkwaliteit met de betrouwbaarheid waar Canon bekend om staat. Keer-op-keer zijn we er trots op dat we onze klanten de tools kunnen bieden om moderne werkprocessen te ondersteunen. En dat alles zonder concessies aan kwaliteit of kosten.”

De modellen in de i-SENSYS MF520, i-SENSYS MF420 en i-SENSYS LBP210 serie zijn vanaf april 2018 in heel Europa verkrijgbaar.

i-SENSYS MF520 serie

• 3-in-1 MFP (met uitzondering van de MF525x, dat is een 4-in-1 MFP)
  • Printen in zwart-wit tot 43 ppm (A4)
  • Enkelvoudige passage bij dubbelzijdig scannen in zwart-wit en kleur
  • 5” kleurenaanraakscherm
  • Application Library
  • Geschikt voor mobiel werken
  • Compatibiliteit met Canon PRINT Business app, Google Cloud Print Ready, AirPrint en Mopria
  • Scan & share: MF Scan Utility
  • ULM – Universal Login Manager
  • uniFLOW compatibiliteit
  • Secure print / USB print

i-SENSYS MF420 serie

• 3-in-1 MFP (met uitzondering van de MF426dw en MF429x, dat zijn 4-in-1 MFP’s)
  • Printen in zwart-wit tot 38 ppm (A4)
  • Enkelvoudige passage bij dubbelzijdig scannen in zwart-wit en kleur
  • 5” kleurenaanraakscherm
  • Application Library
  • Geschikt voor mobiel werken
  • Scan & share: MF Scan Utility
  • ULM – Universal Login Manager (alleen de MF428x & MF429x only)
  • uniFLOW compatibiliteit (alleen de MF428x & MF429x)
  • Secure print / USB print

i-SENSYS LB210 serie

• Laser printer
  • Printen in zwart-wit tot 38 ppm (A4)
  • ULM – Universal Login Manager (alleen de LBP215x)
  • uniFLOW compatibility (alleen de LBP215x)
  • Secure print / USB print (alleen de LBP214dw & LBP215x)
Volgende lezen

Canon lanceert uniek online platform als verlengstuk van Het Perfecte Plaatje

Amstelveen, 31 oktober 2018 – Vanavond start alweer het derde seizoen van Het Perfecte Plaatje. Als hoofdsponsor van het televisieprogramma, biedt Canon een uniek online contentplatform vol inspiratie dat in het verlengde ligt van het televisieprogramma. Laat je als kijker nog verder meenemen in de wereld van fotografie en bekijk de beste tips & tricks voor de wekelijkse thuisopdracht, alle ins & outs over de gebruikte Canon apparatuur tijdens de afleveringen en een nadere toelichting over de winnende foto’s.