Canon-producten voor 24ste jaar op rij onderscheiden met internationaal erkende iF Design Awards

Amstelveen, 14 februari 2018 – Canon, marktleider in imaging solutions, maakt vandaag bekend dat iF International Forum Design GmbH de ontwerpen van zes Canon-producten heeft onderscheiden met de prestigieuze 2018 iF Design Awards.

iF Design Award 2018 logo.jpg

iF Design Award 2018 – de winnende Canon-producten:

EOS 5D Mark IV.jpg

EOS 5D Mark IV
DSLR-camera

EOS M5.jpg

EOS M5
Compacte systeemcamera

EF70–300mm f4-5.6 IS II USM.jpg

EF70–300mm f/4-5.6 IS II USM
EOS-serie verwisselbare lens

PIXMA G series.jpg

PIXMA G serie
Inkjet-printer
(PIXMA G3510 afgebeeld)

i-SENSYS MF730630 series.jpg

i-SENSYS MF730/630 serie
Laser MFP (i-SENSYS MF735Cx afgebeeld)
i-SENSYS LBP650/610 serie
LBP (i-SENSYSLBP654Cx afgebeeld)

Digital Radiography.jpg

CXDI-810C Wireless
CXDI-710C Wireless
CXDI-410C Wireless
Digital Radiography

De iF Design Awards worden sinds 1953 toegekend en gelden als een van de meest prestigieuze onderscheidingen op het gebied van design voor superieure industriële ontwerpen uit de hele wereld. Dit jaar werden 6.402 inzendingen uit 54 landen en regio’s beoordeeld door internationaal erkende ontwerpexperts in zeven categorieën: productontwerp, verpakkingsontwerp, communicatie, binnenhuisarchitectuur, professioneel conceptontwerp, serviceontwerp/gebruikersinterfaces en architectuur.

Dit jaar was voor Canon het 24ste jaar op rij dat de onderneming iF Design Awards won. Aangemoedigd door deze erkenning van haar expertise op het gebied van design, zal Canon onverminderd blijven streven naar het aanbieden van producten die de hoogste niveaus van prestaties en design combineren.

Volgende lezen

Canon lanceert uniek online platform als verlengstuk van Het Perfecte Plaatje

Amstelveen, 31 oktober 2018 – Vanavond start alweer het derde seizoen van Het Perfecte Plaatje. Als hoofdsponsor van het televisieprogramma, biedt Canon een uniek online contentplatform vol inspiratie dat in het verlengde ligt van het televisieprogramma. Laat je als kijker nog verder meenemen in de wereld van fotografie en bekijk de beste tips & tricks voor de wekelijkse thuisopdracht, alle ins & outs over de gebruikte Canon apparatuur tijdens de afleveringen en een nadere toelichting over de winnende foto’s.