Canon sluit Platinum Delivery Partner overeenkomst met Quadient

’s-Hertogenbosch, 12 december 2017 – Canon Nederland is gecertificeerd als Platinum Delivery Partner van Quadient. Hiermee beschikt Canon als enige partij in Nederland over het hoogste niveau van Quadient Inspire-oplossingen op het gebied van Customer Communications Management (CCM). Daarnaast betekent de certificering dat Canon voorkeursleverancier is in de Benelux. Met haar CCM-oplossingen ondersteunt Quadient bedrijven wereldwijd bij het ontwerpen, beheren en leveren van gepersonaliseerde klantcommunicatie via alle denkbare kanalen, vanuit één gecentraliseerd platform.

picture_

Quadient is sinds september 2017 de nieuwe naam van GMC Inspire Software en ontwikkelaar van Quadient Inspire. Canon Nederland en Quadient zijn al sinds 2001 partners op het gebied van CCM-oplossingen. In deze periode groeide Canon uit tot leider in de Nederlandse CCM-markt. Quadient gaf in 2017 het startsein voor een nieuw partnerprogramma dat is gebaseerd op drie niveaus: Silver, Gold en Platinum. Canon is direct gecertificeerd als Platinum-partner van Quadient en verstevigt zo haar positie in de CCM-markt in de Benelux. Dit jaar zijn 51 nieuwe certificaten bij de Quadient Academy geregistreerd op naam van Canon Nederland en is Canon’s kennis van het Quadient product portfolio door middel van training verder gegroeid. Dit biedt mogelijkheden om bestaande en nieuwe klanten terzijde te staan met advies over de implementatie en het beheer van klantcommunicatie-oplossingen.

“In deze tijd van digitalisering neemt de behoefte aan effectieve klantcommunicatie toe. Customer Communications Management is een sterk groeiend domein van technologische platforms en applicaties, waarmee organisaties persoonlijk, op maat gesneden en volledig gecontroleerd via verschillende bedrijfssystemen kunnen communiceren. Het Platinum-partnership in de categorie Delivery Partner van Quadient is een bevestiging van de wijze waarop Canon zich al vele jaren richt op het vergroten van haar expertise op het gebied van CCM”, vertelt Robert Buijs, director Customer Communications Management van Canon Nederland. “Hierbij streven we ernaar de belangrijkste kennispartner van klanten te zijn en hen te adviseren en ondersteunen bij de inrichting van klantcommunicatieprocessen. Deze certificering is een belangrijke mijlpaal in ons partnership met Quadient op het gebied van CCM-oplossingen en -diensten.”

Canon biedt advies, producten en diensten die organisaties in staat stellen om hun communicatieprocessen zo efficiënt mogelijk in te richten zonder hierbij de controle te verliezen. Zij neemt hierbij desgewenst de verantwoordelijkheid op het gebied van hosting, beschikbaarheid, continuïteit, beveiliging en capaciteit volledig over. Ook kunnen organisaties de volledige operatie van hun document- en communicatieprocessen aan Canon uitbesteden. Zij neemt de verantwoordelijkheid bij de creatie, productie, distributie en opslag over en waarborgt de volledigheid, tijdigheid en juistheid van de communicatiemiddelen.