Canon Europe viert 20ste verjaardag van de documentscanner

Canon Europe viert deze maand de 20ste verjaardag van de Canon DR-3020, de eerste documentscanner

DR-3020.jpg

DR-3020

20_years_Anniversary_canon_document_scanner.jpg

De in 1959 geïntroduceerde Rotary Filmer was het eerste Canon-apparaat om documenten op microfilm vast te leggen. En het was in 1996 dat Canon de DR-3020 introduceerde, een documentscanner die is gebaseerd op de Canon-technologie in micrografie-apparatuur. Vanaf dat moment heeft het merk het scannerportfolio uitgebreid met snelle hoogvolume productiescanners, desktopmodellen die moeiteloos een plek vinden op een bureau of balie en compacte, draagbare modellen voor gebruikers die onderweg zijn.

In 2007, het jaar waarin de DR-3020 tien jaar op de markt was, introduceerde Canon het merk imageFORMULA, om een ‘FORMULA’, een solution te bieden voor succesvolle probleemoplossing door beeldverwerking. Vanaf dat moment heeft Canon de serie verder ontwikkeld en nieuwe modellen en functies geïntroduceerd om zo aan te sluiten bij de veranderende behoeften binnen moderne werkomgevingen. Voorbeelden hiervan zijn het gemak van de één-toets bediening en scannen via het netwerk zonder dat daarvoor een pc nodig is. Deze scanners worden door een breed en divers scala aan klanten gebruikt om hun bedrijfsprocessen te ondersteunen en Canon is trots dat de onderneming wereldwijd het grootste marktaandeel heeft verworven in het segment productiescanners1.

Als onderdeel van de feestelijkheden loopt bij Canon tot 31 december 2017 in heel Europa een cashback-actie voor de modellen imageFORMULA DR-C240, DR-M260, DR-6010C, DR-6030C en ScanFront400.

“Wij zijn trots op deze mijlpaal van 20 jaar innovatieve scantechnologie. In samenwerking met onze gewaardeerde klanten en kanaalpartners zullen we onverminderd doorgaan met de ontwikkeling van onze scanners, zodat we succesvol blijven aansluiten bij hun veranderende behoeften en de productiviteit van hun bedrijfsprocessen verder wordt verhoogd. Met oog op deze samenwerking heeft Canon tot het einde van dit jaar een cashback-actie voor de topmodellen in onze imageFORMULA-serie, zegt Tim Brosnihan, European Product Manager voor imageFORMULA-documentscanners.”

Bezoek https://www.canon.nl/cashback/scanner-cashback voor meer informatie.

1 infotrends research, 2016