Pci Nederland ontvangt Partner Innovation Award tijdens Canon Premier Partner Conference

‘s-Hertogenbosch, 13 oktober 2016 - Canon Europe, marktleider in imaging solutions, heeft tijdens de 2016 European Premier Partner Conference awards uitgereikt aan haar best presterende partners. Pci Nederland, één van de Nederlandse Premier Partners, won de Partner Innovation Award. Deze award zet de spots op de krachtige, innovatieve werkwijze van pci Nederland. De jaarlijkse European Premier Partner Conference vond plaats in Praag en werd bijgewoond door Canon Europe’s top 60 B2B-resellers afkomstig uit 12 landen verspreid over Europa.

PCI Nederland - Partner Innovation Award.jpg

Pci Nederland ontving de Partner Innovation Award vanwege haar proactieve ondersteuning van haar klanten, in combinatie met een indrukwekkende kennis van het Canon-portfolio. Daarmee heeft pci Nederland laten zien altijd op zoek te zijn naar nieuwe, innovatieve paden. Naast de award voor Partner Innovation, werden er awards uitgereikt in de categorieën Business Generation, Growth, Solutions en Customer Value.

Jean-Louis van Aerle, Commercieel Directeur van Pci Nederland: “We zijn enorm trots dat Canon Europe ons de Partner Innovation Award heeft toegekend. Het is de ultieme erkenning van onze inspanningen. Dat onze proactieve aanpak werkt, blijkt wel uit het feit dat wij in het afgelopen jaar een belangrijk project hebben binnengehaald waarbij alle nationale vestigingen van een grote onderneming gebruik zijn gaan maken van uniFLOW, Canon's geïntegreerde softwareplatform voor printen en scannen. Wij hebben tijdens alle fasen van het project een proactieve ondersteuning laten zien waarbij we steeds de voordelen van uniFLOW voor onze klant voor ogen hielden.”

Markus Naegeli, Canon Europe’s Executive Vice President – Business Imaging Group: “Wij willen partners huldigen die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd bij de verkoop van hardware, solutions en services binnen het Canon-portfolio en ook partners die uiterst innovatief zijn geweest bij het in kaart brengen en ontwikkelen van nieuwe markten.”

Canon Premier Partner Conference
De Canon Premier Partner Conference stelde Premier Partners in de gelegenheid lezingen bij te wonen van Canon Inc. VIP Mr. Yoshinori Ikeda, Deputy Chief Executive van de Office Imaging Products Group, en van Canon Europe’s Executive Vice Presidents en Senior Directors. Tijdens de breakout-sessies werden enkele van Canon’s nieuwste technologieën geïntroduceerd en vonden workshops plaats over servicetransformatie, solutions en inzetbaarheid van Canon’s brede portfolio.

Ga voor meer informatie over het partnerprogramma van Canon Europe naar: http://www.canon.nl/for_work/partners/

Volgende lezen

Canon lanceert uniek online platform als verlengstuk van Het Perfecte Plaatje

Amstelveen, 31 oktober 2018 – Vanavond start alweer het derde seizoen van Het Perfecte Plaatje. Als hoofdsponsor van het televisieprogramma, biedt Canon een uniek online contentplatform vol inspiratie dat in het verlengde ligt van het televisieprogramma. Laat je als kijker nog verder meenemen in de wereld van fotografie en bekijk de beste tips & tricks voor de wekelijkse thuisopdracht, alle ins & outs over de gebruikte Canon apparatuur tijdens de afleveringen en een nadere toelichting over de winnende foto’s.