LONDEN, 19 september 2016 – Canon Europe, marktleider in imaging solutions, heeft vandaag de nieuwe imageFORMULA ScanFront 400 aangekondigd. Deze krachtige, standalone netwerkscanner is speciaal ontworpen voor het digitaliseren van een breed scala aan documenten en ondersteunt dynamische bedrijfsprocessen binnen commerciële organisaties.

imageFORMULA ScanFront 400.jpg

Overal een hoge snelheid en hoge kwaliteit
De imageFORMULA ScanFront 400 is een snelle, veelzijdige scanner voor uiteenlopende documenten, zoals A4, A5, visitekaartjes en paspoorten. De ultrasone detectie van dubbele invoer met herhaal- en ontgrendelfunctionaliteit maakt het ook gemakkelijk om enveloppen, boekjes en gevouwen documenten te scannen.

De stijlvolle en compacte scanner is ideaal voor een groot aantal toepassingen – bijvoorbeeld als gedeeld apparaat in een backoffice of HR-afdeling of als decentrale scanner aan de klantenbalie binnen de retail- of bankensector.

Met hoge scansnelheden tot 45 pagina’s per minuut en een betrouwbaar invoermechanisme voor 60 vel heeft de imageFORMULA ScanFront 400 een dagelijkse capaciteit van 6.000 scans en kan hij ook in de meest veeleisende omgevingen het tempo bijhouden.

Moderne scanworkflows
De imageFORMULA ScanFront 400 produceert betrouwbare scanresultaten en doet dat sneller dan ooit dankzij de gebruiksvriendelijke, op Linux gebaseerde interface en het heldere en duidelijke 10,1” touchscreen. Voor het scannen is geen pc of extra software nodig. De imageFORMULA ScanFront 400 kan direct in het netwerk worden opgenomen om veilig te scannen naar een combinatie van bestemmingen: e-mail, netwerkmappen, ftp, USB, fax of rechtstreeks naar een printer.

De uitvoering van de dagelijkse scanactiviteiten kan verder worden geoptimaliseerd met programmeerbare scanknoppen. Deze zijn toe te wijzen aan specifieke gebruikers en bevatten veelgebruikte functies en bestemmingen, zodat scantaken met één druk op de knop foutloos worden uitgevoerd.

Beveiliging en integratie
Deze nieuwe scanner bouwt voort op Canon’s indrukwekkende reeks beveiligingsfuncties. Naast de unieke gebruikersautorisatie vindt de beveiliging plaats op zowel apparaat- als documentniveau. Denk hierbij aan het veilig aanmelden met een wachtwoord via Active of LDAP-directory en veilig verzenden van scans met behulp van een FTPS/SMTPS- en SFTP-protocol.

Bij elke scan kunnen aangepaste indexbestanden met metadata worden aangemaakt, zodat documenten eenvoudig zijn te classificeren en de scanner snel in bestaande backofficesystemen en workflows is te integreren. Systeemintegrators kunnen met de SDK-webapplicatie maatwerk applicaties ontwerpen of aanpassingen doorvoeren voor snelle integratie met bestaande bedrijfsprocessen binnen organisaties.

Tim Brosnihan, European Product Marketing Manager bij Canon Europe: “De nieuwe imageFORMULA ScanFront 400 scanner is gemaakt voor de moderne werkomgeving. De eenvoudige bediening en de krachtige prestaties geven de gebruikers een betrouwbare, veelzijdige en hoogwaardige scanbeleving. En dankzij de compacte afmetingen van deze speciale netwerkscanner kunnen bedrijven een centraal beheerde scan solution inzetten die zich dichtbij de klant bevindt. Tegelijkertijd besparen ze op kosten voor extra pc’s, hun licenties en onderhoud.”

De imageFORMULA ScanFront 400 is vanaf eind oktober in Europa leverbaar via alle Canon-verkoopkantoren en geselecteerde dealers.

Volgende lezen

Stap in de creatieve wereld van EOS R: Canon introduceert de compacte full frame EOS RP

Amstelveen, 14 februari 2019 – Canon Europe introduceert vandaag de EOS RP – een kleine, lichte en praktische spiegelloze camera voor serieuze amateurfotografen die op zoek zijn naar het volgende, hogere niveau in Canon’s revolutionaire EOS R-systeem. De EOS RP is ideaal voor reis-, landschaps- en portretfotografie en videoregistratie. Dit nieuwe model biedt meer mogelijkheden en brengt alle voordelen van het EOS R-systeem binnen handbereik, waaronder ’s werelds snelste autofocus. Als kleinste en lichtste full frame Canon-camera met verwisselbare lens tot nu toe, zorgt de EOS RP voor de perfecte combinatie van functionaliteit en gebruiksgemak met een indrukwekkende beeldkwaliteit. Met de EOS RP kunnen foto- en videografen het volledige Canon-portfolio aan RF-, EF- en EF-S-lenzen verkennen en gebruiken.

• Canon
  • Press Centre
  • Persberichten
  • ...