uniFLOW ontvangt Apple AirPrint®-certificering: overal en op elk moment van de dag printen

‘s-Hertogenbosch, 1 augustus 2016 – uniFLOW, de geïntegreerde print- en scanmanagement solution van Canon, is door Apple gecertificeerd voor AirPrint en vergroot daarmee de veilige en geavanceerde printmogelijkheden voor gebruikers van een iPad®, iPhone® en Mac®.

Omdat de vraag naar flexibel werken blijft toenemen, gaan steeds meer bedrijven op zoek naar end-to-end printoplossingen die workflows vereenvoudigen en de productiviteit onderweg vergroten. Dit leidt ertoe dat het voor organisaties belangrijk is voor alle apparaten van hun gebruikers (medewerkers én gasten) ondersteuning te bieden.

De beschikbaarheid van Apple AirPrint binnen uniFLOW resulteert in een gecentraliseerde aanpak van printmanagement, support en beveiliging om te garanderen dat gebruikers overal en op elk moment de beschikking hebben over het gehele vermogen van hun Apple-apparaat.

De certificering betekent dat iPhone-, iPad- en Mac-gebruikers nu kunnen profiteren van printfunctionaliteit op enterprise-niveau, met opdrachtroutering, gebruiksregistratie en beveiligd printen.

De belangrijkste voordelen:

• Getest en gecertificeerd door Apple: de officiële Apple AirPrint-certificering garandeert volledige toegang tot de AirPrint Application Programming Interface, en biedt aanvullende afwerkingsfuncties, zoals voor printen in kleur, nieten en ponsen.
  • Flexibiliteit voor de gebruiker: beveiligd printen zonder apps met administratieve verwerking van opdrachten afkomstig van alle iPad-, iPhone- en Mac-apparaten die in een netwerk zijn geïntegreerd
  • Persoonlijke, beveiligde wachtrij: met de gebruiksvriendelijke interface zijn printopdrachten toegankelijk via een enkele, persoonlijke en beveiligde wachtrij.
  • Gebruiksregistratie: uniFLOW volgt alle gebruikersactiviteiten voor rapportage en biedt volledige controle en inzicht in de kosten.
  • Printen zonder stuurprogramma: de integratie van native authenticatie maakt het overbodig om de uniFLOW client applicatie op Macs en Macbooks te installeren.
  • Altijd iOS-conform: de officiële Apple AirPrint-certificering garandeert dat wanneer een nieuwe versie van Apple’s besturingssysteem – zowel iOS als Mac OS® - wordt aangekondigd, deze zal worden ondersteund.
Volgende lezen

Canon introduceert nieuwe generatie productiescanners met verbeterde netwerkconnectiviteit

‘s-Hertogenbosch, 17 september 2018 - Canon Europe, marktleider in imaging solutions, introduceert een belangrijke aanvulling op haar bekroonde reeks imageFORMULA-productiescanners. De nieuwe imageFORMULA DR-G2090, DR-G2110 en DR-G2140 vormen samen een krachtige oplossing voor ondernemingen en organisaties die te maken hebben met hoge scanvolumes. De nieuwe serie scanners combineert de nieuwste hardware- en softwaretechnologieën van Canon. De scanners zijn stiller en sneller en bieden een extra LAN-interface voor A3-scans.