Canon toont haar kracht in print met acht BLI awards

LONDEN, 4 april 2016 – Canon Europe, marktleider in imaging solutions, heeft de prestigieuze ‘A3 MFP Line of the Year’ award ontvangen van test- en onderzoeksorganisatie Buyers Laboratory (BLI). Daarnaast ontving Canon ook zeven andere awards voor toonaangevende producten in haar office portfolio.

De productiekwaliteit van Canon en de innovatieve productontwikkeling die bij Canon in nauwe samenwerking met haar klanten plaatsvindt, werden door BLI beloond met de volgende Pick awards:

A3 MFP LOY_SEAL_2016.jpg

Outstanding Achievement in Energy Efficiency

• imageRUNNER C1225iF
  • imageRUNNER C1335iF/C1335iFC
  • imageRUNNER ADVANCE C250i

Outstanding Color MFP for SMBs

• imageRUNNER ADVANCE C250i

Outstanding Color Printer for Mid-Size Workgroups

• imageRUNNER ADVANCE C350P

Outstanding 21- to 30-ppm A3 Colour MFP

• imageRUNNER ADVANCE C3325i

Outstanding 20-ppm A3 Colour MFP

• imageRUNNER ADVANCE C3320 Series

De ‘Pick’ awards worden twee keer per jaar toegekend en plaatsen de best presterende machines na een uitgebreide serie tests op het podium. Tijdens deze tests wordt aandacht geschonken aan de belangrijkste kenmerken en prestatiefactoren voor kopers.

“Wij zijn bijzonder trots dat BLI ons imageRUNNER ADVANCE-portfolio voor de kantooromgeving hun ‘Line of the Year for 2016’ award heeft toegekend en dat we ook binnen alle andere belangrijke segmenten Pick awards hebben ontvangen. Sinds 2010 heeft Canon voor haar kantoortechnologie meer dan 100 belangrijke industrieprijzen in ontvangst mogen nemen,” zegt Francis Thornhill, marketingmanager bij Canon. “Dit bevestigt Canon’s positie als marktleider met het krachtigste en breedste technologieaanbod voor de productie van zakelijke documenten. Bij Canon combineren we de beste technologie, mensen en processen om oplossingen te bieden voor de uitdagingen waarmee onze klanten worden geconfronteerd en om in elke kantooromgeving de totale kosten voor documentproductie te verminderen.”

Volgende lezen

Stap in de creatieve wereld van EOS R: Canon introduceert de compacte full frame EOS RP

Amstelveen, 14 februari 2019 – Canon Europe introduceert vandaag de EOS RP – een kleine, lichte en praktische spiegelloze camera voor serieuze amateurfotografen die op zoek zijn naar het volgende, hogere niveau in Canon’s revolutionaire EOS R-systeem. De EOS RP is ideaal voor reis-, landschaps- en portretfotografie en videoregistratie. Dit nieuwe model biedt meer mogelijkheden en brengt alle voordelen van het EOS R-systeem binnen handbereik, waaronder ’s werelds snelste autofocus. Als kleinste en lichtste full frame Canon-camera met verwisselbare lens tot nu toe, zorgt de EOS RP voor de perfecte combinatie van functionaliteit en gebruiksgemak met een indrukwekkende beeldkwaliteit. Met de EOS RP kunnen foto- en videografen het volledige Canon-portfolio aan RF-, EF- en EF-S-lenzen verkennen en gebruiken.