Canon toont haar kracht in print met acht BLI awards

LONDEN, 4 april 2016 – Canon Europe, marktleider in imaging solutions, heeft de prestigieuze ‘A3 MFP Line of the Year’ award ontvangen van test- en onderzoeksorganisatie Buyers Laboratory (BLI). Daarnaast ontving Canon ook zeven andere awards voor toonaangevende producten in haar office portfolio.

De productiekwaliteit van Canon en de innovatieve productontwikkeling die bij Canon in nauwe samenwerking met haar klanten plaatsvindt, werden door BLI beloond met de volgende Pick awards:

A3 MFP LOY_SEAL_2016.jpg

Outstanding Achievement in Energy Efficiency

• imageRUNNER C1225iF
  • imageRUNNER C1335iF/C1335iFC
  • imageRUNNER ADVANCE C250i

Outstanding Color MFP for SMBs

• imageRUNNER ADVANCE C250i

Outstanding Color Printer for Mid-Size Workgroups

• imageRUNNER ADVANCE C350P

Outstanding 21- to 30-ppm A3 Colour MFP

• imageRUNNER ADVANCE C3325i

Outstanding 20-ppm A3 Colour MFP

• imageRUNNER ADVANCE C3320 Series

De ‘Pick’ awards worden twee keer per jaar toegekend en plaatsen de best presterende machines na een uitgebreide serie tests op het podium. Tijdens deze tests wordt aandacht geschonken aan de belangrijkste kenmerken en prestatiefactoren voor kopers.

“Wij zijn bijzonder trots dat BLI ons imageRUNNER ADVANCE-portfolio voor de kantooromgeving hun ‘Line of the Year for 2016’ award heeft toegekend en dat we ook binnen alle andere belangrijke segmenten Pick awards hebben ontvangen. Sinds 2010 heeft Canon voor haar kantoortechnologie meer dan 100 belangrijke industrieprijzen in ontvangst mogen nemen,” zegt Francis Thornhill, marketingmanager bij Canon. “Dit bevestigt Canon’s positie als marktleider met het krachtigste en breedste technologieaanbod voor de productie van zakelijke documenten. Bij Canon combineren we de beste technologie, mensen en processen om oplossingen te bieden voor de uitdagingen waarmee onze klanten worden geconfronteerd en om in elke kantooromgeving de totale kosten voor documentproductie te verminderen.”

Volgende lezen

Canon introduceert nieuwe generatie productiescanners met verbeterde netwerkconnectiviteit

‘s-Hertogenbosch, 17 september 2018 - Canon Europe, marktleider in imaging solutions, introduceert een belangrijke aanvulling op haar bekroonde reeks imageFORMULA-productiescanners. De nieuwe imageFORMULA DR-G2090, DR-G2110 en DR-G2140 vormen samen een krachtige oplossing voor ondernemingen en organisaties die te maken hebben met hoge scanvolumes. De nieuwe serie scanners combineert de nieuwste hardware- en softwaretechnologieën van Canon. De scanners zijn stiller en sneller en bieden een extra LAN-interface voor A3-scans.