Canon hoofdsponsor Platform Innovatie in Marketing (PIM)

Canon hoofdsponsor Platform Innovatie in Marketing (PIM)

 

Platform Innovatie in Marketing
Canon is hoofdsponsor van Platform Innovatie in Marketing (PIM), het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. Vakmensen uit de praktijk delen tijdens de PIM thema-sessies hun inzichten en ervaringen rondom de laatste innovaties in marketing. Deze bijeenkomsten zijn een uitstekende gelegenheid om te netwerken. Ook geeft PIM jaarlijks het PIM trendrapport uit.

PIM Trendrapport
Waar het PIM Trendrapport 2017 ging over vertrouwen, staat in de editie van 2018 de relatie tussen mensen en technologie centraal. Aljan de Boer en Tracy Cheung van TrendsActive hebben dit rapport geschreven. Ze hebben het lef om het veelomvattende onderwerp technologie op te pakken en te duiden vanuit human insights. De mogelijkheden van technologie kennen we. Zelden wordt er diep ingegaan op de menselijke behoeften daarachter. Het resultaat? Originele en soms ontnuchterende inzichten die ons allemaal raken, of je nu B2C’er of B2B’er bent. 

Laat uw gegevens achter en download het PIM trendrapport van 2018.

Inspelen op de trends
In een wereld die razendsnel transformeert, helpt Canon organisaties met het verbeteren van informatielogistiek en communicatieprocessen om effectiever klanten te werven, vast te houden en te ontwikkelen. Neem voor een persoonlijk adviesgesprek contact met ons op via 073 681 55 17.

PIM Trendrapport

Geïnteresseerd in het nieuwe trendrapport?


Laat uw gegevens achter en download het

B2B Marketing Trendrapport

Geïnteresseerd in het nieuwe trendrapport?


Laat uw gegevens achter en download het: