3 JAAR GARANTIE
OP PROJECTORLAMP

Koop en registreer een in aanmerking komende Canon-projector en claim uw Canon-projectorlampgarantie.


Met de Canon-projectorlampgarantie hebt u recht op:
√ maximaal 3 nieuwe lampen binnen 3 jaar
√ gratis bezorging van de nieuwe lamp
√ gratis recycling bij vervanging

Verkooppunten

Aankoop via de leverancier of systeemintegrator van uw keuze.

Zie de actuele lijst met erkende Canon-projectorpartners hier.

Registreren

Registreer uw projector binnen 60 dagen na aankoop hier. Na registratie van uw projector ontvangt u via e-mail de persoonlijke aanmeldgegevens voor het systeem. Deze registratie geeft u het recht om maximaal 3 vervangende lampen te claimen binnen de komende 3 jaar.

Veelgestelde vragen

V: Hoe weet ik of mijn aanvraag is vertraagd vanwege onjuiste of ontbrekende gegevens?

A: Zodra u uw projector online hebt geregistreerd voor de 3 jaar lampgarantiepromotie, ontvangt u via e-mail een bevestiging van uw aanmelding met daarin zowel uw referentienummer als persoonlijke aanmeldgegevens voor een website waarop u de status van uw aanvraag kunt controleren. Indien u eventuele onjuiste informatie hebt geregistreerd, dan wordt dit op de betreffende site aangegeven en ontvangt u daarnaast een e-mail waarin u over de benodigde informatie wordt geïnformeerd. De snelste manier om Canon van eventuele ontbrekende informatie te voorzien, is door u op de betreffende website aan te melden en uw gegevens bij te werken. 


V: Hoe controleer ik de status van mijn aanvraag?

A: Zodra u uw projector online hebt geregistreerd voor de 3 jaar lampgarantiepromotie, ontvangt u via e-mail een bevestiging van uw aanmelding met daarin zowel uw referentienummer als persoonlijke aanmeldgegevens voor een website waarop u de status van uw aanvraag kunt controleren.


V: Wanneer ontvang ik een nieuwe lamp voor mijn projector?

A: Als u uw aanvraag online hebt ingediend en een bevestigings e-mail hebt ontvangen, ontvangt u een nieuwe lamp binnen 2 - 7 werkdagen.


V: Welke bestandsindelingen kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten als onderdeel van het registratieproces? En zijn er beperkingen met betrekking tot de bestandsgrootte?

A: Let op! Uw bestand mag niet groter dan 4 MB zijn. U kunt alleen een JPG-, TIF- of PDF-bestand uploaden. 



V: Moet ik betalen voor de levering van de nieuwe lamp?

A: De nieuwe lamp wordt gratis naar het adres verstuurd dat u het laatst hebt bevestigd.


V: Wat moet ik met mijn oude lamp doen?

A: Canon wil de defecte lamp graag veilig recyclen en verzoekt u dan ook vriendelijk deze naar Canon terug te sturen. Voor uw gemak biedt Canon een portvrije retouretiketoptie aan, waarmee u de defecte lamp kosteloos per post kunt versturen. Zodra u uw claim online hebt ingediend voor de 3 jaar lampgarantiepromotie, ontvangt u via e-mail een bevestiging van uw aanmelding met daarin de link om het portvrije etiket te downloaden. Op het portvrije etiket staan duidelijke instructies over waar en hoe u uw item moet versturen. Bij voorbaat dank!


V: Wat moet ik doen als een of meer van mijn geregistreerde bankgegevens zijn gewijzigd ten opzichte van mijn eerste registratie voor de 3 jaar lampgarantiepromotie en ik deze gegevens wil updaten?

A: U kunt uw gegevens op elk moment updaten op de persoonlijke pagina. Gebruik hiervoor de aanmeldgegevens die u hebt ontvangen. Dit is de veiligste manier om deze gegevens te updaten.


V: Ik heb een Canon-projector besteld binnen de datums aangegeven voor de promotie, maar deze wordt pas geleverd door de retailer nadat de geldige promotiedatums zijn verstreken. Kan ik me toch nog inschrijven voor de 3 jaar lampgarantiepromotie?

A: Bewaar de bestelbevestiging die u hebt gekregen (die binnen de actieperiode valt) en stuur deze mee met uw factuur wanneer u de registratie invult. Er geldt een termijn van één maand na de laatst toegestane aankoopdatum waarin u uw documenten kunt verstrekken.


V: Ik wist niet van deze promotie en heb een paar weken voor of na de actieperiode een projector aangeschaft. Kan Canon een uitzondering maken en de 3 jaar lampgarantiepromotie goedkeuren voor mijn aankoop?

A: Canon vindt het heel vervelend dat u deze ervaring hebt gehad, maar u kunt zich helaas alleen aanmelden voor de actie als uw product binnen de in de Algemene voorwaarden gestelde datums is aangeschaft.


V: Wat wordt als aanvaardbaar bewijs van aankoop beschouwd?

A: Voor aankopen in de winkel vraagt Canon een kopie van uw kassabon met daarop aangegeven uw betaling en de benodigde informatie over het serienummer van uw product.
Voor online aankopen vraagt Canon een kopie van uw orderbetalingsbevestiging en de benodigde informatie over het serienummer van uw product alsmede informatie over winkel en product.


V: Welke transacties/producten zijn uitgesloten van de 3 jaar lampgarantiepromotie?

A: Uitsluitingen worden vermeld in de Algemene voorwaarden. Kort samengevat zijn de uitsluitingen onder meer:
1. Niet onder de promotie vallende producten (zie HIER voor een volledige lijst actieproducten)
2. Producten die gekocht zijn buiten de promotieperiode of landen waarin de promotie geldt
3. Tweedehands, gerepareerde of gereviseerde producten, of producten die, op welke wijze dan ook, zijn nagemaakt of inbreuk maken op de intellectuele eigendomsrechten van bedrijven van de Canon Group (bijvoorbeeld, met inbegrip van maar niet beperkt tot parallelle of “grijze” producten)


V: Wat wordt er op het online aanvraagformulier bedoeld met 'payment option' (betaaloptie)?

A: Dit verwijst naar hoe u het product oorspronkelijk hebt aangeschaft.


V: Waar staat het serienummer van het product?

A: klik HIER om het serienummer te vinden. Daar ziet u waar het nummer voor uw product[en] te vinden is. Verwar het serienummer NIET met de EAN-/barcode. Op onderstaande foto ziet u een EAN-/barcode, die meestal aan de zijkant van de productverpakking te vinden is. Dit is NIET het serienummer van het product dat u dient aan te geven voor de validatie van uw aanvraag. Het serienummer bevindt zich op het product zelf. Klik hier voor hulp bij het vinden van uw serienummer.



V: Waarom kan ik me niet op de website aanmelden met mijn tracking-code?

A: Let op: de aanmeldgegevens zijn hoofdlettergevoelig dus zorg dat u ze heel precies invoert (met hoofd- en kleine letters).

Indien de volgende problemen zich bij het online registreren voordoen:
- Ik probeer me al een tijd lang te registeren maar het lukt niet
- Ik krijg steeds het bericht 'not authorised' (niet bevoegd)
- Ik heb geprobeerd het formulier opnieuw in te dienen, maar dat werkt niet.

In de MEESTE gevallen wordt dit veroorzaakt door het apparaat waarmee u toegang tot de website probeert te krijgen, d.w.z. een mobiele telefoon/smartphone, apple mac, ander apparaat, etc. Dit is geen fout van de website. U dient in dergelijke gevallen advies te vragen bij de fabrikant van het product dat u gebruikt. Als de bovenstaande veelgestelde vragen uw vraag niet hebben beantwoord, kunt u Canon e-mailen op het bovenstaande e-mailadres. Als u een dringende vraag hebt, kunt u bellen met nummer +43 1360 2774 567 of Canon's supportpagina bezoeken.


V: Welke dealers doen mee aan deze actie? Waar kan ik een projector kopen?

A: Actieproducten moeten worden gekocht in het Actiegebied bij een erkende Canon-dealer.