Laat u inspireren door de fictieve Elemental-merkcampagne waarmee Canon laat zien hoe promotionele printtoepassingen in een multichannel-campagne kunnen worden geïntegreerd. 

Canon toont met Elemental hoe verschillende printtoepassingen aan de basis kunnen staan van een effectieve marketingcampagne. Met Elemental slaat Canon een brug tussen print en digitaal door de gecombineerde inzet van printtechnologie, digitale toepassingen en haar marketingexpertise. Dit maakt het mogelijk de effectiviteit van alle contacten die organisaties tijdens een campagne met hun doelgroep hebben te volgen en meten. 

“Canon heeft Elemental gecreëerd om aan te tonen wat zij creatieve bedrijven met haar aanbod van printtechnologieën, digitale toepassingen en marketingkennis kan bieden als zij campagnes ontwikkelen voor echte merken.” vertelt Mathew Faulkner, Canon Europe’s Senior Manager for Applications Development in Graphics and Communications Dit kan variëren van reclame-uitingen, direct mail-campagnes en winkelpromoties tot en met de verpakking van producten. De mogelijkheden die Canon met Elemental in kaart brengt, kunnen op elk merk en in elke sector worden toegepast. Door de vele mogelijkheden die digitale print biedt, kunnen creatieve bedrijven sneller inspelen op veranderende wensen. Zo kunnen zij opdrachtgevers tijdens campagnes de mogelijkheid bieden materialen aan te passen en personaliseren en selectieve hoeveelheden materiaal voor zeer gerichte korte-termijncampagnes te printen.