Canon Zorgportal Print- en Drukwerk

Canon Zorgportal Print en- Drukwerk

Met het Canon Zorgportal Print- en Drukwerk kunt u via een centraal bestelportal op eenvoudige wijze uw print- en drukwerk bestellen. Of het nu gaat om facilitair drukwerk (briefpapier, enveloppen), medische documenten (labformulieren, patiëntenbrochures) of promotionele items (uitnodigingen, posters en andere communicatie-uitingen). Hierdoor kunnen de artikelen altijd en overal besteld worden. Naast het bestellen van standaardartikelen, kan de gebruiker ook zelf brochures op maat maken via een vast template. De huisstijl wordt bewaakt en er is altijd inzage in de actuele voorraad.


De oplossing biedt:

  • Optimale klantservice
  • Verhoogde productiviteit
  • Verplichtingenadministratie vanuit ERP
  • Afroepen vanuit voorraad
  • Volledig op maat maken van brochures volgens de huisstijl van het ziekenhuis
  • Koppeling met inkoopsystemen
  • Budgetallocatie of direct afrekenen

Automatiseren en standaardiseren

Het bestellen van print- en drukwerk, inclusief het eventueel opmaken van de documenten, wordt geautomatiseerd en gestandaardiseerd. De gebruiker gaat naar het gebruiksvriendelijke webportal en kan kiezen uit verschillende mogelijkheden. Naast het bestellen van standaard voorraad- en koopartikelen, zoals briefpapier en labformulieren, kan de gebruiker via een vaste template met beelden uit de beeldbank en eigen content, brochures op maat maken volgens de huisstijl van het ziekenhuis. Het is ook mogelijk rapporten af te laten drukken waarbij men uit een aantal afwerkingsmogelijkheden kan kiezen en men direct een prijsopgave ontvangt.

Voordelen

Kostenbesparing

Door de print- en drukwerkstromen te centraliseren, kan de zorginstelling centraal inkopen bij print- en drukwerkleveranciers en scherpere prijzen bedingen. Door inzicht in de actuele voorraad, kan deze eenvoudig worden aangevuld, waardoor ook minder voorraad nodig is. Dit bespaart opslagkosten en voorkomt verspilling.

Professionele communicatie

Door huisstijlbeheer worden nooit meer de verkeerde fonts en of beelden gebruikt. Het ziekenhuis heeft een professionele uitstraling naar hun interne en externe klanten.

Minder kans op fouten

Door versiebeheer wordt altijd de juiste versie ter beschikking gesteld aan de gebruiker. Gebruikers hoeven de digitale bestanden niet meer zelf op te slaan, maar bestellen altijd de actuele versie via het webportal. Dit voorkomt dat gebruikers maar ook patiënten gedateerde of verkeerde informatie ontvangen.

Volgende stappen

Case studies

Lees wat deze bedrijven vinden van hun partnership met Canon.

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout