Met het Canon Zorgportal Print- en Drukwerk kunt u via een centraal bestelportal op eenvoudige wijze uw print- en drukwerk bestellen. Of het nu gaat om facilitair drukwerk (briefpapier, enveloppen), medische documenten (labformulieren, patiëntenbrochures) of promotionele items (uitnodigingen, posters en andere communicatie-uitingen). Hierdoor kunnen de artikelen altijd en overal besteld worden. Naast het bestellen van standaardartikelen, kan de gebruiker ook zelf brochures op maat maken via een vast template. De huisstijl wordt bewaakt en er is altijd inzage in de actuele voorraad.
De oplossing biedt:
Optimale klantservice
Verhoogde productiviteit
Verplichtingenadministratie vanuit ERP
Afroepen vanuit voorraad
Volledig op maat maken van brochures volgens de huisstijl van het ziekenhuis
Koppeling met inkoopsystemen
Budgetallocatie of direct afrekenen
Automatiseren en standaardiseren
Het bestellen van print- en drukwerk, inclusief het eventueel opmaken van de documenten, wordt geautomatiseerd en gestandaardiseerd. De gebruiker gaat naar het gebruiksvriendelijke webportal en kan kiezen uit verschillende mogelijkheden. Naast het bestellen van standaard voorraad- en koopartikelen, zoals briefpapier en labformulieren, kan de gebruiker via een vaste template met beelden uit de beeldbank en eigen content, brochures op maat maken volgens de huisstijl van het ziekenhuis. Het is ook mogelijk rapporten af te laten drukken waarbij men uit een aantal afwerkingsmogelijkheden kan kiezen en men direct een prijsopgave ontvangt.
Voordelen
Kostenbesparing
Door de print- en drukwerkstromen te centraliseren, kan de zorginstelling centraal inkopen bij print- en drukwerkleveranciers en scherpere prijzen bedingen. Door inzicht in de actuele voorraad, kan deze eenvoudig worden aangevuld, waardoor ook minder voorraad nodig is. Dit bespaart opslagkosten en voorkomt verspilling.
Professionele communicatie
Door huisstijlbeheer worden nooit meer de verkeerde fonts en of beelden gebruikt. Het ziekenhuis heeft een professionele uitstraling naar hun interne en externe klanten.
Minder kans op fouten
Door versiebeheer wordt altijd de juiste versie ter beschikking gesteld aan de gebruiker. Gebruikers hoeven de digitale bestanden niet meer zelf op te slaan, maar bestellen altijd de actuele versie via het webportal. Dit voorkomt dat gebruikers maar ook patiënten gedateerde of verkeerde informatie ontvangen.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Sorry, op dit moment is er niemand beschikbaar voor de chat. Onze experts staan u graag te woord op kantoordagen tussen 8.30 en 16.00 uur. Buiten deze uren kunt u een terugbelverzoek indienen op het tabblad 'CALL'. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Chat met een expert Wilt u nu direct iemand spreken? Onze experts staan klaar om te helpen.