Verbeter uw klantcommunicatie om uw marketingdoelen te bereiken
“De rol van Marketing is niet meer als voorheen. Marketeers zijn nu customer journey experts en … moeten begrijpen wat de implicaties zijn van een nieuw product of idee aan de IT-kant en andersom.”
De ontwikkelingen op het gebied van informatie- en communicatietechnologie gaan razendsnel. Marketing, verkoop en customer service worden steeds complexer en meer eisend. Om met succes te concurreren wordt het steeds belangrijker om kennis te hebben van alle mogelijkheden die technologie in zich draagt.
Ambitie van Canon Nederland is de commerciële slagvaardigheid van onze relaties te vergroten door het stimuleren, ontwikkelen en professionaliseren van de toepassing van (informatie- en communicatie) technologie in marketing en verkoop.
In samenwerking met spotONvision heeft Canon onderzoek gedaan naar de informatie- en communicatie-uitdagingen waar de financiële sector mee geconfronteerd wordt op gebied van customer centricity. Waarom is de klant centraal stellen juist in de financiële industrie zo belangrijk en hoe kunnen organisaties dit aanpakken? En wat betekent customer centricity voor topmanagement, financiële maatstaven, cultuur, processen en communicatie?
Canon is hoofdsponsor van Platform Innovatie in Marketing (PIM), het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. Vakmensen uit de praktijk delen tijdens de PIM thema-sessies hun inzichten en ervaringen rondom de laatste innovaties in marketing. Deze bijeenkomsten zijn een uitstekende gelegenheid om te netwerken. Ook geeft PIM jaarlijks het PIM trendrapport uit en het B2B Marketing Trendrapport.
De belangrijkste reden voor het ontwikkelen van een gedegen klantcommunicatiestrategie is het werven en binden van klanten. Canon liet onderzoeken welke factoren de komende drie jaren bij financiële dienstverleners van invloed zijn op klantcommunicatiestrategieën. 150 leidinggevenden van finance, ICT, marketing en klantenservice-afdelingen gaven inzicht in hun doelen, prioriteiten en strategische keuzes bij het implementeren van klantcommunicatie-programma’s.
Canon verzorgt onder meer communicatieoplossingen voor vooraanstaande organisaties in de financiële sector en bij nutsbedrijven. Daarnaast beschikt onze Marketing Communication Services afdeling over een landelijk netwerk aan specialisten; een ervaren groep van meer dan 45 grafische vormgevers, DTP-ers en cross-media designers, die werkzaam zijn in studio's op zo'n 25 (klant)locaties verdeeld over Nederland.
Allround tool voor marketing on demand
Inspire Designer is een krachtige pre-press oplossing waarmee het ontwerp en de uitvoer van zelfs de meest complexe gepersonaliseerde documenten kan worden gerealiseerd. Voor applicaties voor transactie, transpromo, direct marketing en on-demand data.
Stuur meer gestroomlijnde communicatieprocessen aan, intern en tussen organisaties, onder andere diensten met toegevoegde waarde, gepersonaliseerd printen, transactieprinten en direct mail toepassingen.
Voor een organisatie is het niet altijd mogelijk al deze ontwikkelingen op de voet te volgen. Hoe houdt u alle bordjes van de hedendaagse communicatiemix goed in de lucht? En hoe zorgt u dat uw organisatie in dialoog komt - en blijft - met klanten en prospects en niet enkel informatie over hen heen stort? Canon levert u graag de juiste mensen, middelen en processen om het hoogste rendement uit uw marketinginvesteringen te halen.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Sorry, op dit moment is er niemand beschikbaar voor de chat. Onze experts staan u graag te woord op kantoordagen tussen 8.30 en 16.00 uur. Buiten deze uren kunt u een terugbelverzoek indienen op het tabblad 'CALL'. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Chat met een expert Wilt u nu direct iemand spreken? Onze experts staan klaar om te helpen.