Kijk op de IT-afdeling

De IT-afdeling van vandaag de dag is totaal anders dan die van een aantal jaren geleden. Waar het in het verleden vooral ging om het faciliteren van de benodigde hard- en softwareoplossingen, draait het nu steeds vaker om de toegevoegde waarde die de IT-afdeling levert bij het ondersteunen van de business. Dat betekent wel dat medewerkers geconfronteerd worden met een groeiende ‘overload’ aan informatie over zaken als databeveiliging, informatieopslag en goed informatiebeheer. Dat is voor veel bedrijven een behoorlijke uitdaging en juist daar kan de IT-afdeling zich onderscheiden. Van Canon mag u een heldere visie verwachten op het gebied van informatie- en communicatiebeheer.

Naast informatiebeheer zijn er nog een aantal belangrijke IT-gerelateerde onderwerpen die voor u als IT-specialist van belang zijn:

Vraag het onze expert

“Informatiemanagement is voor moderne, klantgerichte organisaties van levensbelang. Toch staat goede, procesgerichte automatisering van documentstromen en klantcontacten bij veel organisaties nog in de kinderschoenen. In het whitepaper ‘Hoe IT kan helpen bij een betere klantbeleving’ wordt geschetst hoe de communicatiecirkel steeds complexer wordt en hoe IT een organisatie kan helpen bij het realiseren van een betere klantbeleving.  Het whitepaper bevat – naast theorie – ook een aantal praktische tips. Ik beveel u dit whitepaper van harte aan.”
Ronald Ostendorf, Customer Marketeer Office

Download het whitepaper ‘Hoe IT kan helpen bij een betere klantbeleving’

Hoe gaat u om met de vereisten van digitale technologie?

Door digitalisering lijkt alles mogelijk. Als niet snel genoeg aan de wensen van medewerkers wordt voldaan, gaan zij vaak direct op zoek naar alternatieven. Lees meer over Canon’s visie op digitale transformatie van organisatie

Belangrijke vraagstukken waar Canon uw IT-afdeling bij kan helpen


Vraag het onze experts

Bas Beelen, Solutions Marketeer

Whitepapers

Ontdek het belang van goed informatiebeheer

De rol van IT-management is getransformeerd van hard- en software-expert tot poortwachter van bedrijfsinformatie. 


Download nu het onderzoek onder 3.200 kantoormedewerkers over Het belang van goed informatiebeheer >

IT en klantbeleving

Download het whitepaper Hoe IT kan helpen bij een betere klantbeleving >