The Creative Hub

The Creative Hub is een uniek model binnen Nederland. Wij verzorgen bij zo’n 25 A-merken creatieve dienstverlening in huis. Inspelend op de behoefte van organisaties om communicatie steeds meer binnen de eigen muren te regisseren. Vanuit het hart van de organisatie werkt The Creative Hub nauw samen met de afdelingen communicatie, marketing en HR van onze klant. Dit doen we onder andere bij Unilever, Rabobank, BAM, AkzoNobel, Universiteit van Maastricht, WoltersKluwer, Radboudumc en ook bij onszelf, Canon Nederland.

Hapklare creativiteit

Deze tijd vraagt veel van creatieve dienstverleners. Want we willen dingen snel, hapklaar en betaalbaar, maar ook bijzonder, vernieuwend en creatief. Onze filosofie gaat uit van het beste van twee werelden: we combineren beproefde formats en technologie met oorspronkelijke ideeën en creativiteit. Zo kunnen we ons volledig richten op de creatieve invulling en vinden we niet elke keer het wiel opnieuw uit. Opdrachtgevers weten precies wat ze van ons kunnen verwachten. Qua deliverables, timing en budget.

Altijd in de buurt

The Creative Hub wil creativiteit makkelijk bereikbaar maken. Daarom opereren wij met 25 studio’s en ruim 75 creatieven vanuit 6 regio’s in Nederland van waaruit we kunnen opschalen. Afhankelijk van de vraagstukken en gewenste capaciteit. De studio’s werken nauw samen, met Adobe Creative Cloud als belangrijke basis.

Een studio in huis

Binnen de in-huis studio krijg je als opdrachtgever de beschikking over een team van creatieven. De omvang van de studio’s varieert tussen 2 en 10 personen. Afhankelijk van de ambities, strategie en het budget wordt het team samengesteld. Van art-director tot designer, van filmer tot animator en van fotograaf tot copywriter. Wij zorgen voor een inspirerende invulling van de studioruimte, zodat alle ingrediënten voor creatieve energie aanwezig zijn!

Start-up mentaliteit

The Creative Hub kent een start-up mentaliteit. De lat ligt hoog, de ambitie om merken van creatieve impulsen te voorzien is groot. We zijn no-nonsense en hands-on. Werken binnen The Creative Hub vraagt ondernemerschap, vindingrijkheid en het vermogen je te verplaatsen in de cultuur en filosofie van de klant waarmee we samenwerken. Alleen dan kunnen wij werken vanuit de ziel van organisaties.

Interesse?

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van The Creative Hub voor uw organisatie? Of heeft u een specifieke opdracht die u bij één van onze hubs wilt neerleggen? Vul het contactformulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op!


picture-contact