Think-Retail

Think Retail

Welke veranderingen vinden er plaats in de detailhandel en welke mogelijkheden ontstaan er daardoor voor print?

Dit magazine biedt inzicht in de huidige situatie in de detailhandel en de snelle veranderingen die deze branche ondergaat. Er wordt ingegaan op de vernieuwingen die bepalend zijn voor de veranderende manieren waarop men aankopen doet, welke rol de printindustrie heeft en hoe Print Service Providers kunnen inspelen op de moderne dynamische, snel veranderende en lucratieve detailhandel.

Think-Retail

Inhoud van het magazine

  • De evolutie van de detailhandel
  • Consumentenpsychologie
  • Verbonden consumenten
  • Innovatie
  • Waar liggen de kansen voor print (traditionele shops, print, reclame)

Download het Think Retail magazine

Meer informatie aanvragen

Lees ook het byline-artikel: Hoe kunnen Print Service Providers (PSP’s) kansen grijpen in het retaillandschap van morgen?

Meer van dit soort artikelen lezen

Think Digital ondersteunt de printcommunity door lezers te voorzien van inzichten in de branche, nieuwe ideeën en inspiratie door succesverhalen.

Meer artikelen op Think Digital lezen

Meer van dit soort artikelen lezen