Think Packaging

Think Packaging

Welke veranderingen vinden plaats in de verpakkingsindustrie en welke mogelijkheden ontstaan er daardoor voor print?

In dit magazine wordt gekeken naar de veranderende rol van verpakkingen in het marketingproces en hoe de veranderende industrie en de consument hiermee om gaan. Het magazine kijkt naar het heden en de toekomst van de verpakkingsindustrie, gezien vanuit de consument als vanuit het merk. Uit de gevolgen van de demografische veranderingen en economische, ecologische en sociale invloeden, is de Europese verpakkingsindustrie nog nooit zo dynamisch geweest.

Think Packaging

Inhoud van het magazine

  • De ontwikkeling van de verpakkingsindustrie
  • Vanuit het oogpunt van de consument
  • Vanuit het oogpunt van diverse merken en de detailhandel
  • De toegevoegde waarde van print

Download de Think Packaging

Meer informatie aanvragen

Download ook

UV-flatbed kopersgids

Een handleiding bij het selecteren van de juiste UV-flatbedprinter

Download de UV-flatbed kopersgids [PDF, 3MB]

Océ Arizona Look Book

Laat u inspireren door de getoonde toepassingen in deze A4-versie

Download het Océ Arizona Look Book [PDF, 16MB]