GEA

GEA:
Flexibel output- en documentmanagement, over de hele wereld

Als een van de grootste toeleveranciers van de voedingsindustrie en verschillende andere sectoren, levert en onderhoudt GEA over de hele wereld state-of-the-art procestechnologie, componenten en ondersteunende diensten. Wereldwijd werken er ruim 17.500 mensen bij het beursgenoteerde bedrijf. De diversiteit, complexiteit en schaalgrootte van de activiteiten leiden tot een forse stroom documenten. Van bestellingen, orderbevestigingen en pakbonnen tot facturen en handleidingen, allemaal in lokale versies. Consultant Business Applications Services Gerrit Zwartjes van GEA: “Flexibiliteit is wat wij zochten en vonden met Canon.”

Lees de volledige Case Study [PDF, 1.46MB]

Contact opnemen met Canon

Resultaten

Flexibiliteit

Flexibiliteit

De oplossing bood de vereiste flexibiliteit voor een - per document en per vestiging - gefaseerde uitrol. Wijzigingen doorvoeren gaat nu 10 keer sneller.

Autonomie

Autonomie

Met de GMC Inspire-software kan GEA zelf documenttemplates aanpassen. Programmeerwerk door hun ERP-leverancier is niet meer nodig.

Continuïteit

Continuïteit

De output- en documentmanagementoplossing kan eenvoudig aan een toekomstig ander ERP-systeem gekoppeld worden.

Lagere beheerskosten

Lagere beheerskosten

Kortere doorlooptijden en 60% minder benodigde templates leiden tot fors verlaagde ontwikkelings- en beheerskosten.

Doelstelling

Om in te spelen op veranderingen in de bedrijfsomgeving wilde GEA meer flexibiliteit bij de aansturing van documentstromen vanuit hun ERP-systeem naar wereldwijd verspreide output-systemen en gecentraliseerd documentmanagement.

Doelstelling
Uitdagingen

Uitdagingen

  • Aanpassen aan een nieuwe bedrijfsstructuur
  • Overstap van templates naar workflows
  • Aansluiten op de nieuwe versie van MS Dynamics AX
  • Standaardiseren dataoverdracht uit ERP naar outputmanagement
  • Robuust documentmanagement waarborgen

Aanpak

Gerrit Zwartjes: “Wij wilden naar één workflow per documenttype met gestandaardiseerde uitvoer van de data uit het ERP-systeem naar de output- en documentmanagementomgeving. Canon heeft de ondersteuning hiervoor echt goed opgepakt. Eerst werd onze situatie geanalyseerd en daarop is een voorstel voor de complete oplossing ontwikkeld. Een consultant heeft hier toen als proof-of-concept een workflow voor verkoopfacturen met alle variaties daarin ontwikkeld. Toen dit goed werkte, hebben wij nog zes nieuwe workflows gebouwd voor onder andere projectfacturen, pakbonnen, orderbevestigingen en inkoopbestellingen.”

Aanpak
Oplossing

Oplossing

De centrale IT-afdeling kan nu alle output naar ruim 400 printers in circa 30 landen flexibel en snel zelf beheren met geïntegreerde PRISMAsatellite-workflowsoftware, GMC Inspire Customer Communication Managementsoftware en Therefore-documentmanagementsoftware.

Canon verzorgde tevens een training op de GMC Inspire-software zodat IT Services zelf de aanpassingen kan uitvoeren met behulp van de Designer-modules.

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout