Kahle

DWF-logo.jpg

Kahle, een reprografisch familiebedrijf met architecten, bouwbedrijven, gemeenten en nutsbedrijven als klanten, werd in 1974 in Neurenberg opgericht. Sindsdien is de markt voor technische kleurentekeningen en andere printoplossingen exponentieel gegroeid, en het bedrijf ook. De markt staat zelden stil en Kahle moest onlangs zijn bedrijf aanpassen om te voorzien in de groeiende internationale vraag bij een felle prijsconcurrentie in CAD-kleurentekeningen.

Resultaten

Maandelijks printvolume verhoogd met 50%

Maandelijks printvolume verhoogd met 50%

Kosten verlaagd met 30 procent

Kosten verlaagd met 30 procent

Een printopdracht kan worden uitgevoerd in slechts twee uur

Een printopdracht kan worden uitgevoerd in slechts twee uur

Minder overwerken

Minder overwerken

Gestart met een nieuw prijsmodel

Gestart met een nieuw prijsmodel

Het beveiligen van de grootste printopdracht in 36 jaar

Zorgdragen voor de grootste printopdracht in 36 jaar

Doelstelling

Doelstelling

Snelheid, levering en productiviteit van printtaken verbeteren, vooral rond de werkstroom van CAD-tekeningen, om de bedrijfsvoortgang te verzekeren

De uitdagingen

• Nauwelijks capaciteit over

• Sterke druk om orders op tijd uit te voeren

• Vrij hoge bedrijfskosten

• Beperkte mogelijkheid tot uitbreiding van de klandizie

De uitdagingen
Aanpak

Aanpak

Installeren van een nieuwe printoplossing met ongekende snelheid en rendabele productiecapaciteit

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout