Artop

Artop
Bij Interieurprojecten van Artop komt signing kijken, die allemaal in eigen huis worden geproduceerd.
“De mogelijkheden van print zijn ongekend.”

"Bij alles wat wij doen bij Artop, vinden we het belangrijk dat het waarde toevoegt, in welke vorm dan ook. Vandaar de door ons gebruikte slogan: Make it matter!."  Simone Roodselaar, eigenaresse Artop.

Artop

Iedere organisatie heeft een goed verhaal te vertellen, Artop vertaalt dit naar de omgeving, in 3D-ontwerp voor het exterieur en interieur. Daar ligt de kracht van Artop. Artop wil verrassen. Altijd. Met concepten, ontwerpen, producten en materialen. Dat zijn geen loze woorden. Dat is een oprechte drive. Dat zit in Artop. Waarden die zij koesteren en uitdragen zijn kracht, vitaliteit, creativiteit en ondernemerschap. Omdat zij willen dat een pand de klanten en bezoekers verrast en verleidt.

Klanten van Artop zijn retailers, bedrijven, overheidsinstellingen en ook particulieren. Ook maken zij regelmatig shop in shops voor klanten. Artop ontwerpt totale winkelconcepten en zorgt dat deze ook volgens ontwerp uitgevoerd worden. Dat proces heeft Artop intussen stevig in de steigers staan. Met hun professionele werkplaats, waar vrijwel alle producten in eigen beheer kunnen worden gemaakt; en met een team van gedreven specialisten die op ieder niveau – branding, communicatie en fabricage – in de ambities van de opdrachtgever instappen en meegaan.

Naast allerlei apparatuur voor het bewerken van materialen staat er in de productiehal van Artop een Océ Arizona 318 GL vlakbedprinter en een Mutoh ValueJet 1624X rol-naar-rolprinter waarop alle prints geproduceerd worden.

Contact opnemen met Canon

Interview Sign+ Magazine [PDF, 689KB]