Borealis-hero1

Een wereldwijde oplossing voor een wereldwijd opererende onderneming

Met kantoren in 17 landen is Borealis voor snelle ICT-ondersteuning afhankelijk van zijn wereldwijde ICT-leveranciers. Hierbij is het essentieel dat het bedrijf één wereldwijde leverancier voor printbehoeften heeft met één centrale contactpersoon die de dienstverlening in alle landen overziet.

Na het marktaanbod zorgvuldig te hebben onderzocht, wendde Borealis zich tot Canon. Binnen slechts acht maanden werden in 17 landen 1.165 apparaten vervangen door 1.000 nieuwe systemen. Niet alleen is de overgang soepel verlopen voor alle gebruikers, maar het resultaat mag er ook wezen: de documentbeveiliging is verbeterd en Borealis bespaart nu veel geld op onderhoud en ondersteuning dankzij een hoge mate van standaardisering.

Borealis-image1

"Drie aspecten van dit project sprongen er voor mij echt uit", zegt Jacky Cillen. "Ten eerste heeft Canon echt een wereldwijde werkwijze. Ten tweede is de uitvoering van het hele project, wat betreft tijd, budget en de bereikte mate van standaardisering, erg soepel gegaan. En tot slot, maar nog het meest belangrijk: Canon biedt ook na de implementatie nog steeds dezelfde uitstekende ondersteuning. We krijgen wereldwijd de best mogelijke ondersteuning en dat is precies wat we zoeken in een technologiepartner.

“We streefden naar een soepele overgang naar een gestandaardiseerde printomgeving die volledig is geïntegreerd in ons netwerk. Hierbij wilden we voornamelijk onze gebruikers een meer gecentraliseerde ondersteuning bieden en kosten besparen op zowel onderhoud als ondersteuning.”

Jacky Cillen, Teamleider Information Technology & Systems (IT&S)