HSD-hero1

hs Druck brengt succesplan in kaart met personalisatie van digitale print

“Toen we besloten hs Druck op te richten, was dit met de overtuiging dat we onze klanten met digitaal printen iets bijzonders konden brengen, meer dan alleen hoge kwaliteit”, herinnert Helmut Hörmanseder zich. “Het ging ons niet om de kleinere opdrachten. We werden geïnspireerd door de mogelijkheid om onze klanten via personalisatie te helpen de grenzen van hun geprinte marketingmaterialen op te zoeken.”

hs Druck gebruikt drie Canon imagePRESS productieprinters en de PrintShop Mail variabele data software van Objectif Lune, ondersteund door Canon, met DirectSmile voor beeldpersonalisatie. "Canon heeft ons echt geholpen het maximale uit de digitale printers en de personalisatietools te halen," zegt Hörmanseder. Er werd een cursus aangeboden als onderdeel van Canon's Essential Business Builder Program (EBBP), een adviesservice waarbij onafhankelijke branchedeskundigen klanten helpen het maximale uit hun bedrijfs- en marktpotentieel te halen.

HSD-image1
HSD-image2

"Onze visie voor hs Druck is om klanten universele marketingservices te bieden – van fotografie, creatieve ontwerpen en marketingconsultancy tot gepersonaliseerde prints en fulfilment. We kunnen onze klanten niet alleen één aanspreekpunt bieden, maar regelen ook hun campagne van begin tot eind. In onze ogen is dat de positieve toekomst van de grafische industrie. En met de technologie en zakelijke begeleiding van Canon zijn we hard op weg die visie werkelijkheid te maken.”

“Canon heeft ons een Essential Business Builder-cursus gegeven over de personalisatie van geprinte uitingen. Hun deskundige begeleiding heeft echt geholpen het hele team inzicht te geven in de mogelijkheden van de technologie. Dankzij de cursus beheersen de teamleden de technologie en weten ze precies hoe we deze nieuwe mogelijkheden aan klanten kunnen aanbieden.”

Helmut Hörmanseder, medeoprichter