Automatisering maakt de weg vrij voor groei van het bedrijf en verbeterde interne efficiëntie

Er zijn twee zaken die sinds de oprichting in 1997 tot de kernwaarden van Knowledge Point behoren: manieren vinden om een efficiënter bedrijf te worden en tegelijkertijd het serviceaanbod uit te breiden en te voldoen aan de vraag van klanten voor vernieuwend denken en bereidheid tot samenwerking. Toen printvolumes enorm toenamen en uitbreiding naar nieuwe gebieden nieuwe klanten en meer werk van bestaande klanten opleverde, wist men bij KnowledgePoint dat, als ze hun beroemde doorlooptijden wilden behouden, ze de interne efficiëntie onder de loep zouden moeten nemen en een nieuwe technologie zouden moeten invoeren om het bedrijf klaar te stomen voor de toekomst en verwachte groei.

KP-image1
KP-image2

“De methode van aanpak die Canon gebruikt om ons te helpen onze zakelijke uitdagingen te realiseren, past bij onze eigen werkwijze en dat is altijd prettig. Deze relatie zal dan ook de sleutel vormen voor onze toekomstige investeringen. We zijn tot op heden zeer tevreden over Canon en zullen ook zeker in de toekomst met hen blijven samenwerken.”

Andre Philpot, Operations Director, Knowledge Point