Introductie Cloud-based platform

Europese introductie Customer Communications Services - platform

Het organiseren van klantcommunicatie wordt steeds complexer. Waar vroeger documenten per post werden gedeeld, vereist de business steeds vaker om communicatie ook via andere kanalen te laten verlopen en via andere media beschikbaar te stellen aan uw klanten. Dit stelt eisen aan uw bedrijfsprocessen, uw mensen, uw infrastructuur en uw productiemiddelen. U moet investeren, mensen (om)scholen en uw organisatie geschikt maken voor nieuwe vormen van klantcommunicatie. 

Er zijn diverse redenen aan te voeren waarom u zelf niet wilt of kunt investeren in de noodzakelijke kennis en middelen om de productieomgeving aan te passen aan deze nieuwe vereisten. Misschien is het volume van uw klantcommunicatie niet in verhouding met de noodzakelijke investering in de productiemiddelen of de initiële investering te hoog. Een andere reden kan zijn dat de technologie te complex is voor uw organisatie of dat de gewenste processen te ver afstaan van uw huidige business. In dat geval kan Canon u ondersteunen.

Canon introduceert op Europees niveau een cloudbased platform voor Customer Communications Services (CCS). Met Canon’s CCS-diensten bent u verzekerd van de kennis en expertise op het domein van ‘enterprise output management’ en een professionele service delivery-organisatie. De processen waarvan u ontzorgt wilt zijn, worden via een projectmatige aanpak ingericht. Het gewenste serviceniveau wordt met u afgestemd en vervolgens wordt de operatie onder verantwoordelijkheid van Canon uitgevoerd. Periodiek ontvangt u een rapportage waarin Canon de juistheid, volledigheid en tijdigheid aantoont van de door haar verwerkte communicatie-uitingen. Canon biedt u een servicedesk voor eventuele wijzigingen en incidenten.

Voordelen op een rij: 

• Het is niet nodig om dure IT-infrastructuur in te zetten en te onderhouden, of om gespecialiseerde IT-middelen te werven / in dienst te nemen. 

• Verhogen van de klantbeleving, door te kunnen communiceren via verschillende vooraf afgestemde kanalen. 

• Voldoen aan alle compliance en security management 

• End-to-end controle over alle outputkanalen 

• Eén contract en één factuur voor alle outputkanalen

Wilt u meer weten over de mogelijkheden, klik hier

Nieuwe releases Quadient Inspire en Objectif Lune Connect

Momenteel ervaringen organisaties een groeiend aantal uitdagingen, zoals bijvoorbeeld afdelingssilo's, legacy systemen, veranderende wet- en regelgeving, toenemende aantallen (communicatie) kanalen en omgaan met Big Data. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden is het van belang om een duidelijke klantcommunicatie strategie te ontwikkelen.

Volgende lezen

Aanmelden CCM Nieuwsbrief

picture-ccm-aanmeld form

Meld u nu aan voor onze digitale nieuwsbrief en blijf ook in de toekomt op de hoogte van alle ontwikkelingen op gebied van Customer Communications Management

Nu aanmelden >

Vraag het onze experts

nl_[IMAGE]_robert kerstens

Robert Kerstens, Product & Application Business Developer CCM

Stuur mij een e-mail >