Canon verstevigd leidende positie in Customer Communications Management door overname Nokavision Software

Canon verstevigt leidende positie in Customer Communications Management door overname Nokavision Software

Afgelopen mei heeft Canon Nederland het bedrijf Nokavision Software B.V. overgenomen, een toonaangevende leverancier van solutions voor Customer Communications Management en Digital Transformation. Hierdoor kan Canon haar klanten nog betere oplossingen bieden voor het optimaliseren van klantcommunicatie en voor innovatieve Smart Apps. Organisaties profiteren van deze uitbreiding van het productportfolio doordat Canon hiermee nog beter in staat is om hen te helpen zich te differentiëren door klantvriendelijker te communiceren en bedrijfsprocessen te transformeren, zodat men efficiënter kan werken. Met de overname van Nokavision, die volgt op de overname van Docspro in maart 2016, verstevigt Canon haar positie van solutions provider voor Customer Communications Management.

Joop van Boerdonk, Algemeen Directeur van Canon Nederland zegt: "Klanten vragen Canon steeds vaker hun processen efficiënter en effectiever te maken. We zijn dan ook verheugd om, dankzij deze overname, nog beter aan die behoeften te kunnen voldoen. Gezamenlijk zijn we in staat onze klanten te bedienen met een breder spectrum aan innovatieve producten en met meer diepgaande expertise. We heten Nokavision dan ook van harte welkom in de Canon Group."

Nokavision zal blijven opereren vanuit de huidige locatie in ’s-Hertogenbosch en onder de huidige bedrijfsnaam.

Stap voor stap van Output naar Customer Communications Management

Voor de meeste bedrijven is Customer Communications Management (CCM) de tool om een hoog volume aan gepersonaliseerde, multichannel - of liever nog omnichannel - klantcommunicatie te creëren, te beheren en te distribueren. De vraag is dan ook: hoe kunnen organisaties deze communicatie optimaliseren? Canon bracht de uitdagingen in kaart en geeft tips hoe uw huidige processen kunt evalueren.

Volgende lezen

Aanmelden CCM Nieuwsbrief

picture-ccm-aanmeld form

Meld u nu aan voor onze digitale nieuwsbrief en blijf ook in de toekomt op de hoogte van alle ontwikkelingen op gebied van Customer Communications Management

Nu aanmelden >

Vraag het onze experts

Bas Beelen

Bas Beelen, Customer marketeer Canon Nederland

Stuur mij een e-mail >

Bezoek mijn LinkedIn pagina >