Kijk op klantcommunicatie

Kijk op klantcommunicatie

Kijk op klantcommunicatie

Transformeer uw klantcommunicatie

Digitalisering heeft de manier waarop mensen met elkaar - en zeker ook met organisaties - communiceren onomstotelijk en voor altijd veranderd. De mogelijkheden voor het vastleggen en delen van informatie zijn enorm uitgebreid. Dat biedt kansen, maar brengt ook grote uitdagingen met zich mee.

Het verwachtingspatroon van klanten wordt steeds hoger. Zij verwachten dat zij snel en interactief met organisaties kunnen communiceren. Alles moet meteen geregeld worden, direct inzichtelijk zijn en iedere vraag moet direct beantwoord worden. Informatie en communicatie moet onderscheidend, relevant, consistent begrijpelijk, maar vooral persoonlijk zijn. Klanten moeten overal en via elk kanaal kunnen beschikken over voor hen relevante informatie, of dit nu via social en mobile of op papier is. En communiceren met bedrijven moet vooral gemakkelijk en gebruiksvriendelijk zijn. Kortom: de klant verwacht communicatie ‘op maat’.

Dit alles dwingt organisaties om kritisch te kijken naar de manier waarop organisaties processen (opnieuw) moeten inrichten, de (veranderende) competenties van medewerkers en de juiste technologie om dit mogelijk te maken.

Efficiënte communicatieprocessen

Canon helpt organisaties nieuwe strategieën te implementeren op het gebied van omnichannel-communicatie, documentmanagement en informatiemanagement, waardoor zij in staat zijn de transitie te maken naar deze nieuwe manier van communiceren.

We brengen mensen, processen en technologie samen om u bij uw transitie te ondersteunen. Met efficiënt ingerichte processen die passen bij de behoeften van de hedendaagse ‘realtime’ maatschappij en effectief gebruikmaken van alle moderne communicatiemogelijkheden en beschikbare data binnen uw organisatie, zorgen we er uiteindelijk voor dat u veel flexibeler en klantgerichter kunt communiceren.

Customer Communications Management

Voordelen