Customer Communications

Effectieve klantcommunicatie is een essentieel element voor het succes van uw organisatie. Digitalisering heeft de manier waarop uw klanten en uw organisatie met elkaar communiceren onomstotelijk en voor altijd veranderd. De technologische mogelijkheden zijn enorm uitgebreid. Canon helpt u hierin uw weg te vinden en biedt u handvatten om de customer journey te optimaliseren.
INFORMATIE AANVRAGEN

Het belang van klantgerichte communicatieprocessen

Een goede klantervaring (CX) is cruciaal. Gartner stelt zelfs vast dat 80% van de organisaties vooral op dat gebied concurreren. Canon helpt organisaties nieuwe strategieën te implementeren op het gebied van omnichannel-communicatie, communicatieprocessen te automatiseren en on-demand en op maat met hun klanten te communiceren, waardoor zij in staat zijn de transitie te maken naar een klantgerichte organisatie.

“1 op de 3 klanten zegt dat ze zich al na één slechte ervaring zullen afkeren van een merk”


Bron: Rapport PwC “Experience is everything: Here’s how to get it right” (2018)

Canon Camera

Communicatie in de gehele klantreis

Naast het investeren in marketingcommunicatie voor het aantrekken van nieuwe klanten, is het voor organisaties ook belangrijk om aandacht te geven aan de alledaagse, transactionele communicatie met klanten die ervoor kan zorgen dat bestaande klanten kunnen worden behouden.

De 4 pijlers van klantcommunicatie

Transformeer de manier waarop uw organisatie communiceert met klanten. Stroomlijn uw communicatieprocessen, zodat u op een effectieve en aansprekende manier met uw klanten kunt communiceren.

  • Personalisering

    Relevant, informatief en het juiste taalgebruik. Stem uw boodschap af op de ontvanger.

  • Omnichannel

    Consistente merkbeleving ongeacht de keuze door de ontvanger van het communicatiekanaal.

  • Automatisering en integratie

    Automatisering van communicatieprocessen voor meer efficiëntie en betere ontsluiting van data.

  • On-demand

    Reageer effectief en op consistente wijze op adhoc klantverzoeken.

WAT ZEGT DE EXPERT

Verbeter Customer Experience door sterke klantcommunicatie

5 best practices door Kaspar Roos, oprichter en CEO bij Aspire CCS
Verbeter Customer Experience door sterke klantcommunicatie

Services

Canon is met ruim 100 experts op het gebied van klantcommunicatie oplossingen, de grootste onafhankelijke specialist in de Benelux. Als enige in de markt zijn wij in staat om echte end-to-end ontzorging te leveren. Wij werken voor - en samen met - de klant en stellen alle gewenste expertise beschikbaar van het adviseren en implementeren tot het managen van uw klantcommunicatie-platform.
  • Consultancy Services

    Identificatie van mogelijke verbeteringen voor klantcommunicatieprocessen door uw huidige situatie te vergelijken met de trends op het gebied van digitale transformatie. Onze demonstraties, inspiratieworkshops en Customer Journey-analyse helpen u dit beeld scherp te krijgen.

  • Migration Services

    Grootschalige migratie van aanwezige klantcommunicatie-middelen, zoals sjablonen van legacy applicaties naar een geoptimaliseerde fit for purpose klantcommunicatie-oplossing.

  • Design Services

    Optimale integratie van software-componenten voor klantcommunicatie in uw IT-infrastructuur. Uw oplossing wordt door onze Solutions Architects ontworpen om, volgens de geldende beveiligingseisen, optimaal en schaalbaar te presteren binnen uw omgeving.

  • Implementation Services

    Projectmatige implementatie en training van uw specifieke klantcommunicatie-oplossing onder regie van onze projectmanagers. Of het ontwikkelen van de oplossing met behulp van onze Integratie Specialisten in uw bestaande Scrum-teams. De waarde voor uw organisatie bevestigen.

  • Managed Services

    Actief beheer van uw klantcommunicatie-oplossing (en de verantwoordelijkheid hierover) overdragen aan Canon. Schaalbaar in dienstverlening met aanvullende Service Level Agreements voor maximale ontzorging.

  • Secondment Services

    Waarborg van continuïteit en door-ontwikkeling van uw klantcommunicatie-oplossing door het onderbrengen van Canon’s software-experts binnen uw organisatie.

  • Support Services

    Nederlandstalige softwareondersteuning van onze experts in de vorm van incident en change management.

UWV

REFERENTIE

Hoe UWV multimediale klantcommunicatie realiseert

Meegaan met de tijd stelt vooral grote organisaties voor behoorlijke uitdagingen. De degelijkheid en betrouwbaarheid van hun procesgerichte informatiesystemen staan namelijk haaks op de eisen van deze tijd: klantgerichtheid en flexibiliteit. Lees hoe UWV de slag naar meer klantgerichtheid maakte met de stap van papier naar digitaal en een multimediale klantcommunicatie.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom Canon Information Management, schrijf u in voor onze periodieke nieuwsbrief.

Verwante software

Voor welke uitdagingen u ook staat, Canon biedt een reeks toonaangevende software-oplossingen om u te helpen deze uitdagingen aan te pakken.

  • Quadient logo
    Creëer, beheer en lever naadloze communicatie met de klant via elk kanaal.
  • Objectif Lune logo
    Optimaliseer de digitale ervaring van uw klanten door bedrijfsprocessen te automatiseren.
  • sysHUB logo
    Krachtige softwareoplossing om uw bedrijfskritische documentprocessen en informatiestromen te automatiseren, controleren en beheren.
  • Compart DocBridge-logo
    Deze flexibele en schaalbare suite helpt u bij het beheren, optimaliseren, valideren en distribueren van document output.
  • Neem contact met ons op voor meer informatie

    De voordelen van Customer Communications Management

    Onze kosteneffectieve oplossingen versnellen de time-to-market, maken gepersonaliseerde omnichannel communicatie mogelijk door datasilo's te combineren en zorgen voor een hogere productiviteit voor zakelijke gebruikers dankzij veilige, geautomatiseerde processen.

  • Vergroot klantloyaliteit

    Produceer betere, meer gepersonaliseerde communicatie, verbeter de klanttevredenheid en loyaliteit.

  • Consistente merkuitstraling

    Zorg voor consistente en uniforme communicatie via verschillende kanalen, waardoor de merkbeleving verbetert.

  • Verbeterde productiviteit

    Geautomatiseerd procesbeheer verhoogt de productiviteit en efficiëntie, en maakt on-demand communicatie mogelijk.

  • Snellere Time to Market

    Sneller reageren door de onderlinge samenwerking te verbeteren en informatie te integreren en te combineren in één enkel klantbeeld.

  • Gerelateerde diensten en oplossingen

    Ontdek meer Canon-oplossingen en diensten waarmee u de klantbeleving verbetert.

    • The Creative Hub

      Werken met The Creative Hub betekent verassende ontwerpen passend bij merk en identiteit, flexibiliteit en schaalbaarheid voor onze klanten. Wij geven vorm aan communicatie.

    • Business Process Consulting

      Blijf de concurrentie een stap voor en profiteer van nieuwe digitale mogelijkheden om uw efficiëntie te verhogen en klantenservice te verbeteren.

    • Process Management Insights

      Procesoptimalisatie met behulp van gedocumenteerd procesinzicht, dat werkprocessen ondersteunt en inzicht in elke stap van het productieproces waarborgt

    Ontdek meer

    Lees meer over hoe Canon’s oplossingen en diensten u kunnen helpen de klantbeleving te verbeteren.

    Ontdek de communicatietechnologie die klaar is voor de toekomst

    Privacybeleid

    Praat met een expert tijdens kantooruren

    Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

    * Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

    Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

    • Zo snel mogelijk
    • 10:00 - 11:00
    • 11:00 - 12:00
    • 12:00 - 13:00
    • 13:00 - 14:00
    • 14:00 - 15:00
    • 15:00 - 16:00
    • 16:00 - 17:00
    • +31

    Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

    Dank u wel

    Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

    [TIME]

    Graag tot ziens

    Sorry

    Fout