Dynamic solutions that deliver a faster, smoother customer journey.

Customer onboarding

Dynamische oplossingen die zorgen voor een sneller en beter klanttraject.

Klantenbinding is één van de belangrijkste manieren waarop organisaties met klanten communiceren en succesvolle relaties opbouwen.

Indien u een traag handmatig systeem voor klantenbinding gebruikt dat niet voldoet aan de eisen van de moderne klant, kan uw bedrijf daar schade van ondervinden.

De voordelen van de Canon onboarding-technologie

Benefits Benefits

Verkort het klanttraject

Digitale workflows verhogen de productiviteit en verkorten de doorlooptijden

Benefits Benefits

Krijg meer zichtbaarheid

Automatische bewaking biedt u betere procescontrole

Benefits Benefits

Voldoe aan de eisen van het digitale tijdperk

Zorg voor gepersonaliseerde klantenbinding via verschillende kanalen

Benefits Benefits

Sla klantgegevens veilig op

Dankzij digitale archivering blijven gegevens veilig bewaard en zijn ze eenvoudig te controleren

Een slimmere aanpak van de toelating van studenten

The improved ease of use and lower workload led to a direct cost saving
Dankzij het verbeterde gebruiksgemak en de lagere werklast kunnen we € 30.000 per jaar besparen.

André Jeursen

Hoofd onderwijs en examens, Universiteit van Maastricht

De uitdaging

De School of Business and Economics van Maastricht University zocht naar een manier om de 6.400 aanmeldingen per jaar sneller te verwerken, om de toelating sneller te laten verlopen en de werklast te verlagen. Het handmatige aanmeldingsproces met veel geprinte documenten was foutengevoelig en bovendien kon het management niet bijhouden wat de status van afzonderlijke aanmeldingen was en hoeveel tijd het proces in beslag nam.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

De oplossing

Canon heeft een geautomatiseerd toelatingssysteem ontwikkeld waarbij de gegevens van elke aanmelding in één digitaal dossier worden opgeslagen. Naast realtime bewaking biedt het systeem tevens rapportagemogelijkheden, zoals geautomatiseerde verzoeken om aanvulling van ontbrekende informatie en meldingen van deadlines.

Canon developed an automated admissions system collating each applicant’s information in a single digital case file

De voordelen

De werkdruk van het personeel is afgenomen en dankzij de snellere toelating kan jaarlijks € 30.000 worden bespaard, hierbij wordt nog de besparing die wordt gerealiseerd door de afname van het aantal menselijke fouten, buiten beschouwing gelaten. Door de betere rapportagemogelijkheden heeft het management nu volledige controle over het toelatingsproces en is het aanmeldingsproces verbeterd.

As well as easing the staff workload, faster admissions led to annual savings of €30,000.

Stimuleer klantbetrokkenheid door een soepele, gepersonaliseerde klantbenadering.


PRAAT MET HET TEAM VAN CANON

Hoe het werkt

Laat uw bedrijf opvallen met meer dynamische en interactieve klantenbinding.

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer