Canon Professional Network

Reparatiecentra

Voor een snelle afhandeling van de reparatie kunt u uw Canon product bij een van onderstaande reparatiecentra aanmelden. Alleen bij deze reparatiecentra geniet u de CPS-service! U kunt het product opsturen of op laten halen.

U kunt ook altijd terecht bij een van onze Pro Partners. U kunt deze vinden op: http://www.canon.nl/professionaluser/prodealers/. De Pro Partners kunnen tevens kleine en eenvoudige reparaties voor u uitvoeren. 

Bevindt u zich in Europa maar buiten Nederland dan kunt u een reparatie centrum vinden via http://www.canon-europe.com/support/consumer_products/services_locator/

TechRepair B.V.
 Veilingdreef 16
 4614 RX Bergen op Zoom

 Tel.: (0031) (0)164 244 222
 Fax: (0031) (0)164 252 316
e-mail: info@techrepair.nl 
website:www.techrepair.nl 

Openingstijden:

maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00 uur

DSP Digital Service Point B.V
Hulsenweg 4
6031 SP Nederweert 

Tel.: (0031) 0495 622621
Fax: (0031) 0495 622721
e-mail: info@dsp-bv.com
website: www.dsp-bv.com

Openingstijden:

maandag t/m donderdag: 8.00 – 17.00 uur
Vrijdag: 8.00 – 15.00 uur

Belangrijk
Door gebruik te maken van de priority stickers, de groen/gele stickers die u bij de CPS kaart hebt gekregen, worden de aanvraag en reparatie snel in gang gezet. U ontvangt daarna vanuit het reparatiecentrum een prijsopgave waar akkoord op gegeven dient te worden alvorens de reparatie wordt uitgevoerd.

TechRepair biedt via de website tevens de mogelijkheid om een koerier (via UPS) aan te vragen. Binnen de garantieperiode is dit gratis, buiten de garantie zijn hier koerierskosten aan verbonden.
DSP biedt deze gratis ophaalservice ook maar alleen binnen de garantie periode. Buiten de garantieperiode dient u deze zelf op te sturen naar DSP.
Stuur altijd een kopie van de aankoopnota mee als de reparatie van de camera of objectief jonger is dan 2 jaar!

Reparatietermijn
Onder reparatietermijn verstaan we de dagen dat de camera/objectief bij het reparatiecentrum is. De termijn gaat in zodra de reparatie is ingeschreven. De dagen dat de camera/objectief onderweg is van of naar het reparatiecentrum, vallen hier niet onder. 

Platina-leden: reparaties duren 2 werkdagen. Mocht de reparatie niet binnen deze 2 dagen uitgevoerd kunnen worden, dan wordt een bruikleenmodel beschikbaar gesteld. Deze wordt door een koerier bezorgd.

Goud-leden: reparaties duren 3 werkdagen. Mocht de reparatie niet binnen deze 3 dagen uitgevoerd kunnen worden, dan wordt een bruikleenmodel beschikbaar gesteld. Deze wordt door een koerier bezorgd. 

Zilver-leden: reparaties hebben een streef tijd van 5 werkdagen. Helaas zijn er voor Zilver-leden geen bruikleenmodellen beschikbaar. 

Video-leden: reparaties duren 5 werkdagen. Mocht de reparatie niet binnen deze 5 dagen uitgevoerd kunnen worden, dan wordt een bruikleenmodel beschikbaar gesteld. Deze wordt door een koerier bezorgd.