boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn Cashbackbetaling?

Canon zal er alles aan doen om binnen 28 dagen de betaling uit te voeren nadat de claim is goedgekeurd. Dus niet binnen 28 dagen na de aankoopdatum. Wanneer er informatie ontbreekt of deze onjuist is zal dit het proces vertragen. Na goedkeuring van de claim zal het nog 28 dagen duren voordat de betaling uitgevoerd wordt. Canon kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor retailers die klanten onterecht melden dat de betaling binnen 28 dagen na aankoop zal plaatsvinden.

Hoe weet ik of mijn aanvraag is vertraagd vanwege onjuiste of ontbrekende gegevens?

Wanneer het onlineformulier voor de Canon-cashbackactie is verzonden, wordt er een bevestigingsmail verstuurd. Hierin staan het referentienummer en de persoonlijke aanmeldgegevens voor een website waarop de status van de claim te bekijken is. Indien u eventuele onjuiste informatie hebt geregistreerd, dan wordt dit op de betreffende site aangegeven en ontvangt u daarnaast een e-mail waarin u over de benodigde informatie wordt geïnformeerd. De snelste manier om ons van eventuele ontbrekende informatie te voorzien, is door op de betreffende website in te loggen en uw gegevens bij te werken.

Welke indelingen kunnen worden gebruikt voor het uploaden van documenten die onderdeel zijn van het registratieproces en zijn er ook beperkingen in de grootte?

Belangrijk! Uw bestand mag niet groter dan 4 MB zijn. U kunt alleen een JPG-, TIF- of PDF-bestand uploaden.

Hoe weet ik wanneer de betaling wordt uitgevoerd?

Zodra de aanvraag is goedgekeurd, begint Canon met het betalingsproces. Er wordt een e-mail verstuurd over de verwachte datum waarop het bedrag zal worden overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer.

Hoe wordt de betaling op mijn bankrekening weergegeven?

LET OP! Cashbackbetalingen zullen plaatsvinden uit naam van Sales Promotions, dus de naam van Canon zal niet als afzender te zien zijn.

Ik heb mijn product met mijn creditcard betaald, waarom kan ik het cashback bedrag dan niet ontvangen op diezelfde creditcard?

Canon-cashbackbetalingen kunnen uitsluitend worden uitgevoerd via bankoverschrijving naar het bankrekeningnummer dat bij de registratie is opgegeven.

Wat moet ik doen als een of meer van mijn geregistreerde bankgegevens zijn gewijzigd ten opzichte van mijn eerste registratie voor een Canon-cashback actie en ik deze gegevens wil updaten?

Je kunt je bankgegevens op elk moment updaten op de persoonlijke pagina. Gebruik hiervoor de inloggegevens die je hebt ontvangen. Dit is de veiligste manier om deze gegevens te updaten. Wij wijzen je erop, dat je als je betalingsdatum nadert ook telefonisch contact met ons op moet nemen om ons te laten weten dat je je gegevens gaat updaten, zodat de betaling niet naar het oude rekeningnummer gaat dat wij in onze administratie hebben.

Ik heb een Canon-product besteld binnen de data aangegeven voor de promotie maar deze wordt pas geleverd door de retailer nadat de geldige promotiedata zijn verstreken – kan ik toch nog inschrijven voor deze Cashbackactie?

Bewaar de bestelbevestiging die u hebt gekregen (die binnen de actieperiode valt) en stuur deze mee met uw factuur wanneer u de registratie invult. Er geldt een termijn van één maand na de laatst toegestane aankoopdatum waarin u uw documenten kunt verstrekken.

Wat wordt als aanvaardbaar bewijs van aankoop beschouwd?

Voor aankopen in de winkel vraagt Canon een kopie van je kassabon met daarop aangegeven je betaling en de benodigde informatie over het serienummer van je product.

Voor online-aankopen vraagt Canon een kopie van je orderbetalingsbevestiging en de benodigde informatie over het serienummer van je product alsmede informatie over winkel en product.

Wat wordt er op het online aanvraagformulier bedoeld met 'payment option' (betaaloptie)?

Dit verwijst naar de manier waarop u het product oorspronkelijk hebt gekocht.

Waar staat het serienummer van het product?

Om het serienummer te vinden, klik hier [http://www.canon.co.uk/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]. Daar zie je waar het nummer voor je product(en) te vinden is. Verwar het serienummer NIET met de EAN-/barcode. Op onderstaande foto ziet u een EAN-/barcode, die meestal aan de zijkant van de productverpakking te vinden is. Dit is NIET het serienummer van het product dat u dient aan te geven voor de validatie van uw aanvraag. Het serienummer bevindt zich op het product zelf. Klik hier voor hulp bij het vinden van uw serienummer.

Waarom werd mijn e-mailadres niet herkend toen mijn lens registreerde voor de geld-terg-actie?

Je moet HETZELFDE e-mailadres gebruiken voor de registratie van je camera als voor de lenzen die je hebt gekocht zoals die op de promotielijst staan.

Op deze manier wordt je aankoop herkend en gekoppeld aan je aankoop van de lens.

Moet ik belasting betalen of kan ik btw terugvragen bij een cashbackactie?

De deelnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het betalen van eventuele belastingen die zij volgens de wet verschuldigd zijn. Canon is niet verantwoordelijk of aansprakelijk jegens de deelnemers voor schade, verlies of kosten voor de deelnemers als gevolg van het niet of te laat doen van dergelijke belastingbetalingen.

Canon kan ook geen advies geven over belastingsterugbetalingsprocedures. Vraag dit na bij je lokale belastingdienst.

Welk bedrag berekent mijn bank mij voor de overboeking van mijn cashbackbedrag?

Canon maakt het precieze bedrag van de terugbetaling over, zoals aangegeven, maar Canon is niet aansprakelijk voor eventuele bankkosten. Indien de bank van de ontvanger extra kosten/commissie hiervoor berekent, dient dit bedrag door de klant te worden betaald.