Artikel

Businessmodelgids Think Books #2: boeken on demand printen

Ontdek hoe een 'first sell, then print'-model uw bedrijf kan transformeren

Download het rapport

De automatiseringsrevolutie

Met nauwe samenwerking kunnen boekproducenten en uitgevers hun workflows automatiseren om 24/7/365 prestaties te leveren. Lees hoe in de tweede businessmodelgids Think Books van Canon.

Download het rapport

Girl unpacking books from box

Eerst verkopen en dan pas printen

Er was een tijd waarin de vraag voor een boek min of meer gegarandeerd moest zijn om te worden uitgegeven.

Maar voor de uitgevers van vandaag biedt on-demand productie nieuwe kansen en is het een logische stap voorwaarts na de modellen voor het printen van kleine oplages en het beheer van de boekenlevenscyclus. In plaats van 'eerst printen, dan verkopen' is het nu mogelijk om precies het tegenovergestelde te doen.

Maar voor een ondemandmodel is wel betrokkenheid, samenwerking en een nieuwe kijk op kosten vereist. Ontdek of u klaar bent voor on-demand boekproductie in de tweede van de drie businessmodelgidsen Think Books van Canon. Deze gids is interessant voor boekproducenten die het volgende willen:

  • Het bedrijfsmodel 'eerst verkopen, dan printen' invoeren
  • Aangepast printwerk aan klanten aanbieden
  • Workflows automatiseren voor het verwerken van afzonderlijke orders

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Ontdek hoe het printing-on-demandmodel uw bedrijf kan transformeren
  • Canon
  • Zakelijk
  • Hoe printing-on-demand de uitgeversmarkt kan transformeren