Het potentieel van print in het tijdperk van digitale overkill

Hoe print multichannel-marketingcampagnes een nieuwe boost geeft

Download het rapport

Print voedt emotie

Ontdek hoe drukwerk consumenten kan bereiken en de responssnelheid kan verhogen in het 'digitale detox'-tijdperk met het marketingcommunicatierapport van Canon.

Download het rapport

Print Fuels Emotion

Maak kennis met 'programmatic print'

Er zijn twee trends die onlangs in het marketinglandschap zijn ontstaan: het afnemende vertrouwen in digitale media en het toenemende bewijs van het vermogen van drukwerk om de merkbeleving te stimuleren. Deze trends hebben geleid tot het besef dat digitale kanalen alleen niet genoeg zijn om campagnes te bouwen, en dat print moet worden gemobiliseerd in een complementaire rol naast digitale mogelijkheden.


Dit is een enorme kans. Marketeers en grafische bedrijven kunnen samenwerken aan multi-channel campagnes die de kwaliteiten van print combineren met alle voordelen van digitalisering: het vermogen om consumenten aan te spreken met rekevante inhoud op maat die precies op hun profiel is afgestemd, in elk stadium van de customer journey.


De toekomst van de printtechnologie is het intelligente gebruik in combinatie met geïndividualiseerde gegevens om communicatie op maat te leveren die de gebruikerservaring verbetert en aanzet tot actie. Voor marketeers betekent dit dat alles wat online kan worden gepersonaliseerd nu kan worden gepersonaliseerd in drukwerk. Canon noemt dit 'programmatic print'.


In dit rapport onderzoekt Canon waarom brand owners en consumenten hun standpunt ten opzichte van digitale marketing veranderen, en hoe 'programmatic print' de impact van print in multi-channel marketingcampagnes maximaliseert.

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Laat ons u helpen om de juiste oplossing voor uw organisatie te vinden

PRAAT MET EEN SPECIALIST VAN CANON