Editorial

MailStreet over de veranderende markt: Beveiligde complexe communicatie als USP

Artikel PRINTmatters - geschreven door Robbert Delfos

Lees het artikel uit PRINTmatters

Interview PRINTmatters met Mailstreet


De markt verandert. De kern is nog steeds papier, maar eigenlijk gaat het om hoe je omgaat met data.

Jan-willem Roelofs, partner bij MailStreet

Beveiligde complexe communicatie als USP

Vijftien van de 45 mensen bij MailStreet hebben een functie in IT/ development. Daarmee speelt de onderneming in Deventer in op de groeiende vraag naar complexere communicatievormen en databeveiliging.

Vraag naar digitaal

Het printvolume groeit bij MailStreet, terwijl de totale markt voor transactionele en direct mail-producties afneemt. Volgens Jan-willem Roelofs, partner bij MailStreet, komt dit doordat grote organisaties geld vrij maken om te investeren in de verdere, vooral digitale, toekomst. Om die reden besteden corporates, zoals grote verzekeraars, productiewerk uit dat tot nu in eigen ondernemingen plaatsvond. ‘Die marktontwikkeling zorgt bij ons voor groei in print,’ aldus Roelofs. Maar met print alleen kom je er niet.

Lees het hele artikel



Onze core business is nog steeds printen. Maar de nieuwe afgeleiden, zoals dataprotectie en digitale communicatie, vormen de hoofdzaken waarop je zaken kan doen, nu en in de toekomst!

Jan-willem Roelofs, partner bij MailStreet

Ontdek meer

Benieuwd of wij met onze oplossingen ook u kunnen helpen?
Privacybeleid

Praat met een expert tijdens kantooruren

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.

* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.

Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product

  • Zo snel mogelijk
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +31

Heeft u verder nog informatie voor ons, die onze expert kan helpen

Dank u wel

Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op

[TIME]

Graag tot ziens

Sorry

Fout