PRISMAdirect
Verhoog uw productiviteit met deze webgebaseerde end-to-end printworkflowsoftware
Geprinte communicatie als krachtig en onderscheidend element
Grafische ondernemingen doen er goed aan om stil te staan bij de rol die print kan spelen bij het ondersteunen van merken in deze veranderende tijden, en bij hun herstel op lange termijn.
Op dit moment schroeven de meeste merken hun marketingvolumes op digitale platforms omhoog, aangezien dit een relatief snelle en kostenefficiënte manier is om klanten te bereiken. Ook is het vrij gemakkelijk om deze kanalen op afstand actief te houden.
Maar hebben hun digitale inspanningen op marketingvlak een werkelijke impact en leveren ze echt rendement op? Reeds voor 2020 kampten consumenten al in ernstige mate met digitale overbelasting en dat is nu verergerd. Met een overvloed aan videovergaderingen en webinars, e-mailmarketing, sociale media en virtuele evenementen, om nog maar te zwijgen van de opkomst van digitaal gestreamde content, ervaren we allemaal een toenemende digitale vermoeidheid.
We bewonderen merken die op creatievere manieren met ons communiceren. Elk merk kan een nieuwsbrief per e-mail sturen, maar degenen die de moeite nemen om een goed ontworpen direct mailing, brochure, catalogus of zelfs ansichtkaart te versturen, plukken daar de vruchten van.
Via hardcopy direct marketing komt een merk fysiek het dichtst bij een klant zonder dat deze zijn huis daarvoor hoeft te verlaten. Een welkome afleiding in een tijd waarin we allemaal worden aangespoord om thuis te blijven.
In tijden van sociale afstand verlangen we naar warmte, genegenheid, gevoel en emotie. Welk marketingmedium sluit hierbij het beste aan? Drukwerk sluit emotioneel aan bij mensen, door drie van onze vijf zintuigen aan te spreken: zien, voelen en ruiken. Dat is een krachtig onderscheidend element.
Tijd is wat we momenteel in overvloed hebben. Tijd om te lezen en ons te verdiepen in iets dat onze aandacht trekt. Er is dan ook geen beter moment om drukwerk een centrale plek te geven in een marketingcampagne
In onzekere tijden wenden consumenten zich tot merken en communicatiekanalen die ze vertrouwen. Hierdoor worden de sterke punten van drukwerk benut: 56% van de mensen ziet gedrukte marketing als de meest betrouwbare vorm van communicatie1.
Onlineverkopen lopen momenteel storm en drukwerk kan op elk contactmoment in het kooptraject van de klant worden gebruikt om nieuwe kansen te genereren en te converteren. En grafische ondernemingen kunnen het rendement van merken verhogen met de kracht van personalisatie, waarbij klantgegevens worden gebruikt om tijdige marketingboodschappen te leveren. 91% van de consumenten zal eerder een aankoop doen wanneer ze persoonlijk worden aangesproken door een merk en wanneer hen relevante communicatie wordt aangeboden2.
Merken moeten hun zichtbaarheid en binding met klanten zien te behouden om de vraag naar hun producten en diensten weer op te bouwen. Wanneer het normale leven weer op gang komt en merken de interesse, merkenvoorkeur en bezoekersaantallen willen stimuleren, kan drukwerk één van de meest effectieve middelen zijn om in contact te komen met hun publiek. Het is tijd om proactief te zijn en een betrouwbare adviseur te zijn, die klanten helpt om de kracht van drukwerk te benutten om vooruit te komen.
Verhoog uw productiviteit met deze webgebaseerde end-to-end printworkflowsoftware
Deze All-in-One software stelt professionals in staat om perfecte documenten voor te bereiden en daarmee de productiviteit en winst te verhogen.
Printoplossingen voor grote volumes, perfect voor interne of commerciële omgevingen. Verbeter de productiviteit en verhoog uw omzet met Canon's digitale persen
Printen van magazines en boeken in kleinere oplages. Een flexibele end-to-end oplossing bij Print Service Ede.
Volledige printautomatisering - 24-uurs productie door investering in de toekomst met printrobotisering.
Het gaat er niet om hoeveel data u hebt, maar wat u ermee doet. Ontdek hoe data en printen elkaar meerwaarde geven.
Heb je een vraag of ben je op zoek naar informatie? Voer hieronder je gegevens in en een van de Canon-experts belt je terug.
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout