Customer Communications Management
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Leer hoe u bruggen bouwt tussen gefragmenteerde afdelingen en creëer een toonaangevende klantervaring (CX)
In een organisatie neemt vaak geen enkele afdeling de verantwoordelijkheid voor de algehele klantbeleving. Lees het tweede hoofdstuk van het Canon-eBook De CX-reis: een avontuur naar het onbekende en ontdek hoe interne samenwerking bijdraagt aan een consistente klantbeleving.
Klanten vragen om een uniforme, consistente klantbeleving. Voor veel merken blijft de interne structuur echter een obstakel om dit doel te bereiken. Het is gebruikelijk dat organisaties nog steeds één klanttraject beheren voor meerdere afdelingen binnen de organisatie, maar naarmate het aantal contactpunten via meerdere contactpersonen toeneemt, is ook miscommunicatie en complexiteit toegenomen. 40% van de werknemers kan de doelstellingen voor klantervaringen niet halen omdat hun organisatie is verzuild, waarbij elke afdeling het eigen belang vooropstelt. Organisaties moeten meer bruggen bouwen.
Ontdek welke stappen genomen moeten worden om gefragmenteerde gegevens, een verouderde infrastructuur en verdeelde afdelingen te voorkomen. Lees hoofdstuk 2 van het Canon-eBook: De CX-reis: een avontuur naar het onbekende.
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloud-platform.
Heeft u een vraag of bent u op zoek naar informatie? Voer hieronder uw gegevens in en een van onze experts neemt tijdens kantooruren* contact met u op.
* Ook wanneer er niemand beschikbaar is, kunt u een terugbelverzoek indienen. Onze experts nemen de volgende werkdag contact met u op.
Klik hier voor technische ondersteuning voor uw Canon-product
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout