Digitale transformatie

Verbind onsamenhangende klanttrajecten

Leer hoe u bruggen bouwt tussen gefragmenteerde afdelingen en creëer een toonaangevende klantervaring (CX)

Hoofdstuk 2 downloaden

Hoofdstuk 2: Een gezamenlijke aanpak van het klanttraject

In een organisatie neemt vaak geen enkele afdeling de verantwoordelijkheid voor de algehele klantbeleving. Lees het tweede hoofdstuk van het Canon-eBook De CX-reis: een avontuur naar het onbekende en ontdek hoe interne samenwerking bijdraagt aan een consistente klantbeleving.

Download hoofdstuk 2

Rock climbing man leans down to take someone's hand

Wat houdt u tegen?

Klanten vragen om een uniforme, consistente klantbeleving. Voor veel merken blijft de interne structuur echter een obstakel om dit doel te bereiken. Het is gebruikelijk dat organisaties nog steeds één klanttraject beheren voor meerdere afdelingen binnen de organisatie, maar naarmate het aantal contactpunten via meerdere contactpersonen toeneemt, is ook miscommunicatie en complexiteit toegenomen. 40% van de werknemers kan de doelstellingen voor klantervaringen niet halen omdat hun organisatie is verzuild, waarbij elke afdeling het eigen belang vooropstelt. Organisaties moeten meer bruggen bouwen.

Ontdek welke stappen genomen moeten worden om gefragmenteerde gegevens, een verouderde infrastructuur en verdeelde afdelingen te voorkomen. Lees hoofdstuk 2 van het Canon-eBook: De CX-reis: een avontuur naar het onbekende.

Download hoofdstuk 2

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Verbeter de samenwerking en lever een soepelere CX