Customer Communications Management
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Vind met uw strategie de juiste balans
Organisaties die zich aanpassen aan de nieuwe regelgeving, moeten zich niet laten afschrikken door het effect op de personaliserings- en marketingstrategie. Met een transparant, verantwoordelijk en veilig gegevensbeheer kunnen reputatieschade en financiële schade worden voorkomen. Lees meer hierover in het derde hoofdstuk van het Canon-eBook De CX-reis: een avontuur naar het onbekende.
Hoe beheren organisaties de communicatie met klanten op basis van de hedendaagse wetgeving? Klanten verlangen zowel personalisatie als privacy, en het kan moeilijk zijn om de juiste balans te vinden. Hoewel 80%2 van de consumenten eerder zaken zal doen met een organisatie als het een persoonlijke ervaring biedt, heeft onderzoek van Salesforce in 2018 aangetoond dat het vertrouwen in merken is gedaald. 54% van de consumenten vindt namelijk dat organisaties niet het beste voorhebben met hun persoonlijke gegevens1.
De uitdaging voor marketeers is dus om slimmere, gepersonaliseerde marketing te ontwikkelen zonder inbreuk te maken op de privacy van klanten. Download voor meer informatie hoofdstuk 3 van het Canon-eBook De CX-reis: een avontuur naar het onbekende.
Geef uw organisatie een boost en ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de Customer Communications Management-oplossingen van Canon
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloud-platform.
Heb je een vraag of ben je op zoek naar informatie? Voer hieronder je gegevens in en een van de Canon-experts belt je terug.
Eén van onze experts neemt telefonisch contact met u op
Graag tot ziens
Fout