Artikel

Hoe digitale technologie een revolutie kan betekenen voor uw klantervaring

Geef uw omzet een duw in de goede richting door effectiever met klanten te communiceren

Download de handleiding

Transformatie van de klantbeleving met Customer Communications Management (CCM)

Ontdek hoe CCM uw bedrijf kan helpen een toonaangevende klantervaring (CX) te bieden

Download de handleiding

Shop assistant helps customer pay at point of sale

Transformatie van de klantbeleving met CCM

Digitale technologie heeft de klantbeleving voorgoed getransformeerd met meer raakvlakken dan ooit tevoren, zowel online als offline. De zoektocht naar een naadloze klantbeleving is heftig en het is duidelijk waarom: 84% van de organisaties die werken aan verbetering van de klantervaring (CX), meldt een toename van de omzet.[1]

Het leveren van een CX die zich duidelijk onderscheidt, is prioriteit nummer één geworden. In overeenstemming met strategieën voor digitale transformatie richten marketingafdelingen in alle sectoren zich op automatisering om de real-time inzichten te leveren die de klantbetrokkenheid vergroten.

Download de handleiding en ontdek hoe de CCM-technologie de volgende generatie klantbelevingen mogelijk maakt.

[1] https://www.dimensiondata.com/en/insights/customer-experience-benchmarking-report-2017#formContainer

Gerelateerde oplossingen

Ontdek meer

Ontdek nieuwe manieren om effectiever te communiceren met uw klanten

Praat met een specialist van Canon