PowerShot G7 X

Compromisloos vermogen: de Canon PowerShot G7 X

Amstelveen, 15 september 2014 – Canon toont vandaag haar krachtigste PowerShot tot nu toe – de PowerShot G7 X. De ideale compactcamera voor compromisloze imaging-prestaties, uitgebreide bedieningsmogelijkheden en een indrukwekkende snelheid. Alles in de palm van een hand en met een camera die in een jaszak past. De veelzijdige PowerShot G7 X maakt deel uit van Canon’s groeiende Premium expert G-serie met grootformaat sensor. De camera biedt ongeëvenaarde creativiteit op DSLR-niveau en dankzij de 1.0-type 20,2 Megapixel CMOS-sensor met belichting vanaf de achterzijde ook de vrijheid om onder alle omstandigheden levensechte opnamen te maken. De PowerShot G7 X is ontworpen voor serieuze fotografen met een passie om de wereld rondom hen vast te leggen – van fraaie portretten tot schitterende reisfoto’s. De uitstraling van de camera verwijst naar het iconische DNA van de PowerShot G-serie en de stijlvolle, metalen behuizing is uitgerust met een eersteklas f/1.8-2.8, 4.2x lens die wordt ondersteund door Canon’s geavanceerde imaging-technologieën.