PowerShot G3 X

De ultieme superzoom compactcamera – Canon introduceert de PowerShot G3 X

Amstelveen, 18 juni 2015 – Canon introduceert vandaag een krachtige aanvulling op haar prestigieuze PowerShot G-serie – de PowerShot G3 X. De nieuwe PowerShot G3 X is Canon’s eerste superzoom compactcamera met een 1,0-type back-illuminated CMOS-sensor. Of je passie nu ligt bij fotografie of video, de PowerShot G3 X zorgt voor een indrukwekkende beeldkwaliteit en biedt je een creatieve wereld op een niveau dat niet eerder mogelijk was met een compactcamera. Door Canon’s superieure optica te combineren met een veelzijdige 25x optische zoom en handmatige bedieningsmogelijkheden die je ook bij DSLR-modellen aantreft, geeft de PowerShot G3 X je alle vrijheid om tijdens je reizen, expedities en stedentrips dichter bij de onderwerpen te komen. De camera is ideaal voor natuuropnamen en perfect om alle details van een sportwedstrijd vast te leggen. Daarmee is de PowerShot G3 X onmisbaar voor ervaren fotografen die vlekkeloze resultaten als voorwaarde stellen.

Beurzen en evenementen